سردار محمدرضا زاهدی در حمله رژیم صهیونسیتی به ساختمان سفارت ایران در سوریه به شهادت رسید + فیلم

سردار محمدرضا زاهدی در حمله رژیم صهیونسیتی به ساختمان سفارت ایران در سوریه به شهادت رسید + فیلم

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت در حمله عصر امروز جنگنده های رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسید.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری رودخان؛ سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت در حمله عصر امروز جنگنده های رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسید.

همچنین وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حدود ساعت 17 عصر امروز، دشمن اسراییلی از سمت جولان اشغالی سوریه، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد.

طبق این بیانیه، این حمله منجر به تخریب کل ساختمان و شهید و مجروح شدن همه افراد داخل شد. کار برای خروج اجساد شهدا و مداوای مجروحان و آواربرداری ادامه دارد.

سردار محمدرضا زاهدی متولد 11 آبان 1339 در اصفهان، در سال 1359 به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان میانی سپاه بود و فرماندهی تیپ 44 قمر بنی هاشم را از 1362 تا 1365 برعهده داشت.

وی در فاصله سالهای 1365 تا 1370 فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) بود.

زاهدی در فاصله سالهای 1384 تا 1387  فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بود.

وی از 1384 تا 1385 با حفظ سمت فرمانده قرارگاه ثارالله نیز شد و از  سال 1395 تا 1398  معاونت عملیات سپاه پاسداران را هم برعهده داشت.

سردار زاهدی از سال 1387 تا 1395 در نیروی قدس فعالیت می کرد و فرمانده سپاه سوریه و لبنان بود.

 

 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سردار محمدرضا زاهدی در حمله رژیم صهیونسیتی به ساختمان سفارت ایران در سوریه به شهادت رسید + فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سردار محمدرضا زاهدی در حمله رژیم صهیونسیتی به ساختمان سفارت ایران در سوریه به شهادت رسید + فیلم"، کلیک کنید.