ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در استان بوشهر تابع قانون باشند – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در استان بوشهر تابع قانون باشند - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، خلیل رضایی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق ماده ۶۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری رسماً از تاریخ اعلام اسامی آنان به وسیله وزارت کشور آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی خاتمه می‌پذیرد، بنابراین طبق نص صریح قانون انتخابات ریاست جمهوری هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از ساعت ۸ صبح مورخه هفتم تیرماه ۱۴۰۳ ممنوع است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر افزود: از همه مسئولان ستادهای تبلیغاتی اصلی و فرعی، احزاب و گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی، سمن‌ها، حامیان و عموم مردم استدعا داریم که وفق قانون با اتمام مهلت قانونی تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی چه در فضای مجازی و حقیقی، له یا علیه سایر کاندیداها خودداری کنند.

وی گفت: امیدواریم مردم با بصیرت انقلابی و همیشه در صحنه مانند همیشه و با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و جهت اعتلای هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و یأس و نا امیدی و شکست دشمنان قسم خورده، به فضل الهی همه با هم در روز۸ تیرماه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

رضایی بیان کرد: امید است با خلق حماسه‌ای دیگر موجب اقتدار و عزت بیش از پیش و مضاعف ایران قوی را فراهم ساخته و معاندین و دشمنان را همچنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در استان بوشهر تابع قانون باشند – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در استان بوشهر تابع قانون باشند – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.