زیباسازی جداره های بزرگراه شهید یاسینی – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری رودخان، مهدی رضایی مالیدره اظهار داشت: در راستای نگهداشت شهر و ایجاد زیبایی بصری و منظر مناسب در سطح شهر، اداره زیباسازی حوزه‌ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه نسبت به ترمیم و بازسازی حدود ۳۰۰۰ متر مربع از نقاشی دیواری فرسوده در رمپ بزرگراه یاسینی منطقه اقدام کرده است.

وی به حذف زوائد بصری و فیزیکی در محدوده ناحیه ۲ اشاره کرد و افزود: در راستای طرح من شهردارم، پروژه توسعه محلی حذف زوائد در محور خیابان دماوند حدفاصل خیابان حجت تا سی‌متری نیرو هوایی به اجرا درآمد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ تهران اظهار داشت: در پی عدم توجه متصدیان واحدهای صنفی به اخطارهای مکرر؛ میله‌های عمود، تابلو نوری و تابلوهای جانبی غیر قانونی حذف شد که در حال حاضر، این طرح با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در محور دماوند در حال اجراست.

مهدی رضایی مالیدره ادامه داد: همچنین، ۳۰ مورد زوائد فیزیکی غیر مجاز در محور خیابان مهربار حدفاصل میدان اطلاعات تا چایچی پیرو اخطارهای مکرر به مالکین و عدم همکاری آنها، جمع‌آوری شد.

زیباسازی جداره های بزرگراه شهید یاسینی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زیباسازی جداره های بزرگراه شهید یاسینی – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زیباسازی جداره های بزرگراه شهید یاسینی – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.