زنجانی ها با مشارکت حداکثری در انتخابات افتخار آفرینی کردند – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

زنجانی ها با مشارکت حداکثری در انتخابات افتخار آفرینی کردند - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری رودخان، آیت الله علی خاتمی و دکتر محسن افشارچی در بیانیه‌ای مشترک با تقدیر از حضور حماسی مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کردند: باری دیگر انتخاباتی سالم، رقابتی و باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و مردم انقلابی و ولایتمدار دیار شور و شعور حسینی با احساس وظیفه و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور یافتند.

در این بیانیه عنوان شده است: امروز یکبار دیگر جهانیان، شکوه و افتخارآفرینی ملت قهرمان و به ویژه مردم دیار شور و شعور حسینی را در پای صندوق‌های رأی و مشارکت بالای آنها در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کردند که تکمیل کننده حماسه حضور آنان در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران شد.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه مشترک خود عنوان کردند: این‌جانبان ضمن تشکر از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، روستاییان و عشایر، جوانان، اصناف مختلف، فرهنگیان و دانشجویان برای حضور در پای صندوق‌های رأی جهت تعیین سرنوشت کشور و همچنین تشکر از زحمات تمامی عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت ساز، به جناب آقای دکتر پزشکیان منتخب ملت ایران تبریک عرض می‌نمائیم.

امیدواریم با پایان یافتن رقابت‌های انتخاباتی شاهد آغاز رفاقت‌ها و کمک به رئیس جمهور منتخب برای توسعه و پیشرفت همه جانبه میهن اسلامی تحت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زنجانی ها با مشارکت حداکثری در انتخابات افتخار آفرینی کردند – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زنجانی ها با مشارکت حداکثری در انتخابات افتخار آفرینی کردند – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.