دیدار کوهپایه زاده با مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

دیدار کوهپایه زاده با مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری رودخان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، کوهپایه زاده رییس فدراسیون با طارق سویی مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست کوهپایه زاده رییس فدراسیون از طارق سویی برای حمایت هایش از ورزش ایران و حضور پنج نماینده کشورمان در بین اعضای 29 گانه کمیته های اجرایی پارالمپیک آسیا تقدیر و قدردانی کرد.

همچنین در این نشست در خصوص برنامه های عملیاتی برای کمیته های زیر مجموعه کمیته پزشکی و علوم ورزشی پارالمپیک آسیا مطالبی مطرح شد.

در ادامه این جلسه، طارق سویی مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا ابراز امیدواری کرد که کشور جمهوری اسلامی ایران با موقعیت خوبی که در ورزش پارالمپیک در بخش آکادمی دارد توسعه مناسبی را هم برای مسابقات پیشرو و نیز در بین مسابقات برای جوامع هدف متفاوت طراحی و اجرا کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار کوهپایه زاده با مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار کوهپایه زاده با مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.