دستگیری صیادان و شکارچیان غیرمجاز در دماوند – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

دستگیری صیادان و شکارچیان غیرمجاز در دماوند - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری رودخان، نقی میرزا کریمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: در پی گشت و پایش محیط‌بانان این اداره در منطقه کوه سفید این شهرستان در ارتفاعات حاشیه روستای مشهد متوجه حضور یک گروه شکارچی شده و مأموران قبل از اقدام به شکار موفق به دستگیری متخلفان و کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری کالیبر ۱۲ و تعدادی فشنگ چهار پاره و سایر ادوات شدند.

وی اظهار داشت: دو گروه صیاد غیر مجاز نیز توسط محیط‌بانان دریاچه تار دستگیر شده که از آنها ادوات صید و ۶ عدد ماهی کشف و توقیف شد.

میرزا کریمی تصریح کرد: در این راستا پرونده‌های جداگانه تشکیل و موضوع از طریق مراجع قضائی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در پایان از دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست تا تخلفات شکار و صید غیر مجاز را به شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ اعلام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری صیادان و شکارچیان غیرمجاز در دماوند – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری صیادان و شکارچیان غیرمجاز در دماوند – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.