دختر تاریخ ساز ایران در پاریس دست به کمان می‌شود – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

دختر تاریخ ساز ایران در پاریس دست به کمان می‌شود - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، پنجمین روز از سی و سومین دوره المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی پاریس در حالی امروز برگزار خواهد شد که مبینا فلاح تنها نماینده ایران در رشته تیراندازی با کمان از ساعت ۲۱:۱۲ دقیقه روز چهارشنبه به وقت ایران در این آوردگاه بزرگ به میدان خواهد رفت.

البته که فلاح در فاصله یک روز به آغاز رسمی رقابت‌های المپیک پاریس و در مرحله مقدماتی رقابت‌های تیراندازی با کمان ریکرو در ورزشگاه اینولید شهر پاریس، برگزار شد در میان ۶۴ ورزشکار در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت و موفق به تاریخ‌سازی شد. رقابتهای مقدمانی که پیش از افتتاح رسمی بازی‌ها برگزار شد برای تعیین رنکینگ ورزشکاران المپیکی تیروکمان بود.

فلاح که اولین حضور خود در بازیهای المپیک را تجربه میکند با قرار گرفتن در جایگاه بیست و هشتم حالا امروز در جدول اصلی مسابقات و در نخستین دیدار خود به مصاف “نگویت دتا” از ویتنام خواهد رفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دختر تاریخ ساز ایران در پاریس دست به کمان می‌شود – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دختر تاریخ ساز ایران در پاریس دست به کمان می‌شود – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.