حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سیول – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سیول - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری رودخان، ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر ایران که سهمیه تیمی بازی های المپیک را در اختیار گرفته اند، برای آماده سازی حضور در این بازی ها پس از یک ماه حضور در کمپ اورلیان، عازم کره جنوبی شدند تا در رقابت های جایزه بزرگ سیول شرکت کنند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران ملی پوشان شرکت کننده در این رقابت ها هستند که از سه روز پیش در سیول پیگیر تمرینات شان هستند.

رقابت های جایزه بزرگ سیول در بخش انفرادی برگزار می شود. دیدارهای مقدماتی بخش مردان روز شنبه (15 اردیبهشت) برگزار می شود و دیدارهای جدول 64 نفره به بعد هم دوشنبه (17 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

بعد از حضور در جام جهانی مجارستان که فروردین برگزار و منجر به قطعی شدن سهیمه تیمی شمشیربازی اسلحه سابر برای المپیک شد، حضور در جایزه بزرگ سیول دومین رویدادی است که ملی پوشان درسال جاری در آن شرکت می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سیول – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سیول – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.