جریمه خودروهای شیشه دودی چقدر است؟/ امکان تکرار جریمه در یک روز

جریمه خودروهای شیشه دودی چقدر است؟/ امکان تکرار جریمه در یک روز

به گزارش رودخان، رییس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا از جریمه 50هزار تومانی برای خودروهایی که شیشه دودی دارند، خبر داد.

سرهنگ محمد حسن ابراهیم پور، رییس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا در گفت وگو با رودخان اظهار کرد: شیشه دودی همچنان جریمه دارد و مبلغ جریمه آن هم 50 هزار تومان است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا یک خودرو برای داشتن شیشه دودی در روز فقط یک بار جریمه می شود یا امکان دارد بیشتر جریمه شود، گفت: بله امکان اینکه فردی در روز چند بار به دلیل داشتن شیشه دودی جریمه شود، وجود دارد.

رییس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا تصریح کرد: فردی که استمرار به تخلف داشته باشد باید طبق قانون با او برخورد و جریمه شود؛ در واقع استمرار در تخلف به معنای بی قانونی فرد متخلف است.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جریمه خودروهای شیشه دودی چقدر است؟/ امکان تکرار جریمه در یک روز" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جریمه خودروهای شیشه دودی چقدر است؟/ امکان تکرار جریمه در یک روز"، کلیک کنید.