تویوتاهای وارداتی از گمرک ترخیص شد / عکس

به گزارش خبرگزاری رودخان و براساس گزارش اسب بخار، شرکت برساوش پیش تر اعلام کرده بود که قصد دارد دو مدل جدید از تویوتا یعنی راو4 هیبرید و BZ3 را برای جانبازان واجد شرایط وارد کند. در این راستا امروز عکس هایی از گمرک جنوب کشور منتشر شد که نشان می دهد فرآیند ترخیص تعدادی از راو4ها و BZ3های وارداتی شرکت برساوش انجام شده. به این ترتیب به زودی باید منتظر حضور این دو مدل تویوتا در نمایندگی های تویوتا باشیم.

در مورد کشور مبدا واردات تویوتا ها هم می توان گفت که با توجه به تحریم های حاکم، وارد کنندگان هم چنان مجبور اند از شرکای چینی و مونتاژکار تویوتا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند و به ایران بیاورند. در نتیجه راو4ها و BZ3های وارداتی جانبازان نیز مانند دیگر تویوتاهای وارداتی نظیر کرولا و لوین در چین مونتاژ شده اند و سپس فرآیند واردات آن ها توسط شرکت های ایرانی صورت گرفت.

به طور کلی با اقدامات اخیر واردکنندگان در راستای تامین خودروهای مربوط به جانبازان، احتمال می رود پروسه تهیه خودروهای مربوط به این عزیزان شروع شده و قرار است به زودی شاهد حضور و تحویل وارداتی های جانبازان باشیم.

دو تویوتا جانبازان راهی بازار می شوند/ عکس

دو تویوتا جانبازان راهی بازار می شوند/ عکس

مشخصات فنی تویوتا BZ3

تویوتا bZ3 یک سدان محور عقب است. این خودرو از دو نوع موتور الکتریکی با خروجی های 181 اسب بخار در مدل پایه و 241 اسب بخار در مدل فول عرضه خواهد شد. حداکثر سرعت این خودرو روی عدد 160 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. مدل پایه از پک باتری 49.92 کیلووات ساعتی بهره مند است که با این باتری ها می تواند 517 کیلومتر را طبق چرخه CLTC بپیماید. با توجه به سقف دلاری ایران برای واردات، قطعاً تنها شاهد نسخه محور عقب این خودرو در کشور خواهیم بود.

تویوتاهای وارداتی از گمرک ترخیص شد / عکس

تویوتاهای وارداتی از گمرک ترخیص شد / عکس

تویوتاهای وارداتی از گمرک ترخیص شد / عکس

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تویوتاهای وارداتی از گمرک ترخیص شد / عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تویوتاهای وارداتی از گمرک ترخیص شد / عکس"، کلیک کنید.