تولید 5 هزار و 992 دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم

تولید 5 هزار و 992 دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اعلام کرد که قرارداد خرید 5 هزار و 992 دست لباس حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد به وسیله شرکت تولیدی پردیس پوشان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی خاتم امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری رودخان، محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسم امضای قرارداد خرید 5 هزار و 992 دست لباس حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی تولیدی در شرکت پردیس پوشان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی خاتم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردمی و به تعبیر دیگر یک دانشگاه اجتماعی است.

وی اضافه کرد: دانشگاهی اجتماعی است که در مسیر رفع مشکلات اجتماعی فعال، پویا و اثرگذار باشد و تنها با داشتن دانش نظری نمی تواند رسالت خویش را انجام دهد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد متذکر شد: این قرارداد امتداد و استمرار دانشگاه در مسیر خلق ثروت، حل مسیله و آغازی برای اثرگذاری در رفع مشکلات اجتماعی است.

دهقانی اشکذری با بیان اینکه تعلیم و تربیت اجتماعی یک حوزه بسیار پیچیده و چندوجهی است، ادامه داد: تعلیم و تربیت یک باره نیست؛ بلکه باید به صورت تدریجی و به دور از اجبار انجام شود؛ بنابراین نیاز به بازنگری در عملکرد دانشگاه احساس می شد و این موضوع در سند تحول دانشگاه پیش بینی شد.

وی تبیین کرد: همچنین دانشگاه باید از ناکارآمدی فرهنگی به سمت چرخش عمیق اثرگذاری اجتماعی داشته باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: تحولات لازم برای اجرای تعلیم و تربیت اجتماعی باید تغییر و تحول در حوزه اساتید رخ دهد، یعنی نگاه شاگردپروری را ایجاد کنیم که مستلزم آموزش های لازم و زیرساخت هاست.

در پایان دهقانی اشکذری از تلاش های سید محمد حسینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاتم به واسطه تلاش های وی در شکل گیری کارخانه تولیدی پوشاک پردیس پوشان وابسته به آزاد خاتم قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی انجام شده تمامی لباس ها تا تاریخ 15 خردادماه سال آینده تحویل داده شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولید 5 هزار و 992 دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولید 5 هزار و 992 دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم"، کلیک کنید.