تردد بالغ بر ۶۶۰ هزار نفر از مرز خسروی از ابتدای ماه صفر تاکنون

تردد بالغ بر ۶۶۰ هزار نفر از مرز خسروی از ابتدای ماه صفر تاکنون

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار رودخان کرمانشاه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته تعداد ورود زائران از مرز خسروی نسبت به تعداد خروج آنان به طور چشمگیری افزایش یافته است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۹ هزار و ۵۳۴ نفر زائر از مرز خسروی تردد داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: از این میزان تعداد ۱۶ هزار و ۲۳۵ نفر از کشور خارج شده و تعدا۵ ۴۳ هزار و ۲۹۹ نفر وارد کشور شده‌اند. 

وی عنوان کرد: از تعداد زائران خروجی‌ از  کشور تعداد ۱۲۰ نفر خارجی و تعداد ۱۶ هزار و ۱۱۵ نفر ایرانی بوده‌اند. 

کهریزی اضافه کرد: در بازه زمانی ذکر شده تعداد ۱۸۲ نفر خارجی و تعداد ۴۳ هزار و ۱۱۷ نفر ایرانی از طریق مرز خسروی وارد کشور ایران شده‌اند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموع آمار تردد از مرز خسروی کرمانشاه از ابتدای ماه صفر (۱۶ مرداد ماه) تا پایان روز گذشته ( یکم شهریور ماه) تعداد ۶۶۰ هزار و ۷۸۷ نفر است.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد بالغ بر ۶۶۰ هزار نفر از مرز خسروی از ابتدای ماه صفر تاکنون" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد بالغ بر ۶۶۰ هزار نفر از مرز خسروی از ابتدای ماه صفر تاکنون"، کلیک کنید.