تجمع جامعه پزشکی مازندران در محکومیت جنایات صهیونیستی – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

تجمع جامعه پزشکی مازندران در محکومیت جنایات صهیونیستی - خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار رودخان، تجمع اعتراض آمیز پزشکان و کادر درمان بیمارستان بوعلی سینا ساری به همراه جمعی از اعضای هییت رییسه، مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران ظهر سه شنبه در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در غزه و بمباران جنایتکارانه سفارت ایران در سوریه و به شهادت رسیدن تعدادی از دیپلمات های ایرانی برگزار شد.

کادر درمانی مازندران در این تجمع ضدصهیونیستی با سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر رژیم کودک کش و مرگ بر آمریکا، اعتراض خود را به اقدامات جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی ابراز و این جنایت آنان را محکوم کردند.

این تجمع ضدصهیونیستی به همت بسیج جامعه پزشکی استان و با همکاری ستاد نکوداشت مناسبت های دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور معاونان، مدیران و کارکنان ستادی و کادر درمان و پزشکان بسیج جامعه پزشکی در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا ساری برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجمع جامعه پزشکی مازندران در محکومیت جنایات صهیونیستی – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجمع جامعه پزشکی مازندران در محکومیت جنایات صهیونیستی – خبرگزاری رودخان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.