تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می رسد

تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می رسد

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا از تمامی نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر عکس و…) خودداری کنند.»

به گزارش رودخان، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 11 اسفند 1402 برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، 245 نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت 45 کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در 21 اردیبهشت برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رای صحیح ماخوذه در حوزه انتخابیه تهران یک میلیون و 569 هزار و 857 رای بود و از بین نامزدها 14 نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و 32 نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی 16 کرسی باقی مانده بهارستان در 21 اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

حوزه های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم آباد، قایمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، 22 حوزه انتخابیه ای هستند که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده است.

انتخابات در مرحله دوم نیز در 8 حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم آباد، قایم شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می رسد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می رسد"، کلیک کنید.