بهترین کرم رفع تیرگی زانو و آرنج چیست(3 کرم جدید و موثر)

معمولا سیاهی های به وجود آمده در قسمت زانو، آرنج و قوزک پا برای بسیاری از ما آزاردهنده است. علت اصلی این سیاهی ها تجمع بیش از حد سلول های مرده سطح پوست است. کرم رفع تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا کالوس فارم استی یک کرم ضد چسبندگی و با جذب سریع جهت رفع تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا است و با داشتن بافتی سبک به شما کمک می کند تا این سیاهی ها را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرید.

کرم رفع سیاهی زانو و آرنج

کرم رفع سیاهی زانو، آرنج و قوزک پا کالوس فارم استی

در ترکیبات این کرم از عصاره سویا سیاه آسیای شرقی و اوره استفاده شده که به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می کند و با ایجاد سلول های جدید موجب روشن تر شدن و البته  نرم و لطیف شدن پوست می گردد.

همچنین این محصول با دارا بودن عصاره های مختلف گیاهی و مواد مغذی یک منبع غنی تغذیه و رطوبت برای مناطق خشک و خشن پوست مثل پا، آرنج و زانو به شمار می رود.

از دیگر ترکیبات این محصول می توان به کره شی، کلاژن هیدرولیز شده، عصاره سنتلا، عصاره آلوئه ورا، روغن زیتون، روغن نارگیل و عصاره خرفه اشاره کرد که ترکیب این اجزا ایمن و عالی میتواند کمک بسیاری به رفع سیاهی و البته ترمیم و تغذیه این نواحی از پوست کنند.

قوزک پا یا آرنج به دلیل داشتن پوستی خشک تر نسب به سایر نقاط بدن بیشتر دچار پینه های سیاه رنگ می گردد. این کرم نرم کننده و تسکین دهنده به سرعت رطوبت را به پوست برگردانده و با حذف سلول های مرده پوست، باعث نرمی و آراستگی پوست شما می گردد.

این کرم یک اسکراب نیست. در نتیجه بافت بسیار نرمی دارد و بعد از هربار استفاده پوست را کاملا نرم و لطیف می کند.

فواید محصول :

رفع کامل سیاهی زانو، آرنج و قوزک پا

حاوی عصاره سویا و اوره جهت پاکسازی سلول های مرده پوست

تغذیه کننده عمیق پوست

منبع غنی پروتئین ها و ویتامین ها

حاوی کره شی، کلاژن هیدرولیز شده و عصاره سنتلا

ترمیم  کننده قوی بافت سلولی

دارای عصاره آلوئه ورا، روغن زیتون، روغن نارگیل و عصاره خرفه

مرطوب کننده و آبرسان

نحوه مصرف :

مقداری از کرم را روی قسمت مورد نظر بمالید و سپس چند دقیقه ماساژ داده تا کاملا جذب شود. روزانه یک بار این عمل را تکرار کنید.

کرم Whitening Elbow & Knee Cream برای روشن سازی زانو

فرمول غنی شده با اوره و اسید گلیکولیک پوست خشک و خشن را به عمق مرطوب، نرم و لایه‌برداری می‌کند. آلفا آربوتین به روشن شدن و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می‌کند. برای مراقبت روزانه از آرنج، زانو، دست‌ها و پاشنه‌های خشک، ترک خورده و تیره توصیه می‌شود.

دستورالعمل‌ها: مقدار کمی از کرم را روی پوست بمالید و به آرامی ماساژ دهید. دو بار در روز یا طبق دستور پزشک متخصص پوست یا متخصص بهداشت استفاده کنید. از نظر پوستی تست شده است.

کرم Buddha Natural برای سفید کردن بدن

کرم سفید کننده آرنج و زانو – دارای گواهینامه 100% آیوش – رفع تیرگی و تغییر رنگ پوست آرنج و زانو

کرم سفید کننده آرنج و زانو Buddha Natural یک محصول با فرمولاسیون ویژه است که هدف آن کاهش ظاهر پوست تیره و تغییر رنگ یافته روی آرنج‌ها و زانوها است. این کرم به آرامی لایه‌برداری کرده و تولید ملانین، که مسئول رنگدانه‌های پوستی است، را کاهش می‌دهد. استفاده منظم منجر به پوستی صاف‌تر، روشن‌تر و یکنواخت‌تر خواهد شد. کرم روشن‌کننده آرنج و زانو حاوی عوامل روشن‌کننده پوست است که به طور موثری تولید ملانین و ظاهر لکه‌های تیره را کاهش می‌دهد. کرم سفید کننده آرنج و زانو Buddha Natural توسط وزارت آیوش و ISO تأیید شده است و مواد طبیعی با کیفیت بالا آن را به انتخابی عالی برای کسانی که به دنبال روشن کردن پوست در این مناطق هستند تبدیل می‌کند. با توجه به مواد تشکیل‌دهنده و کیفیت آن، بهترین کرم سفید کننده برای زانو و آرنج است.

مزایا – کرم سفید کننده آرنج و زانو Buddha Natural برای ارائه چندین مزیت طراحی شده است:

  • روشن‌کنندگی و سفید‌کنندگی – کرم روشن‌کننده آرنج و زانوی Buddha Natural پوست نواحی آرنج و زانو را روشن و سفید می‌کند
  • . لایه‌برداری – کرم روشن‌کننده آرنج و زانو Buddha Natural به آرامی سلول‌های مرده پوست نواحی گردن، آرنج، زیر بغل و زانو را از بین می‌برد.
  • مرطوب‌سازی عمیق – علاوه بر لایه‌برداری، کرم همچنین نواحی گردن، آرنج و زیر بغل را مرطوب کرده و خشکی را کاهش می‌دهد.
  • پاک‌کنندگی – این کرم روشن‌کننده زانو و آرنج به حفظ تن یکنواخت پوست تیره کمک می‌کند.
  • یکنواختی رنگ پوست – این کرم روشن‌کننده زانو و آرنج، تن ناهموار پوست تیره را حفظ می‌کند.
  • نرم‌کنندگی – این کرم روشن‌کننده زانو و آرنج همچنین در پاک‌سازی پوست خشک و خشن نواحی زانو و آرنج موثر است.
  • مواد تشکیل‌دهنده – کرم سفید کننده آرنج و زانو حاوی مواد طبیعی مانند روغن یلانگ یلانگ، روغن هسته انگور، روغن آرگان، کره شیا، عصاره گل همیشه بهار، عصاره پاپایا، عصاره چریش، روغن کندر، آلوئه‌ورا و آب هیمالیا است.
  • زمان استفاده – کرم سفید کننده آرنج و زانو Buddha Natural می‌تواند به صورت‌های زیر استفاده شود.
  • سفید کردن آرنج‌های تیره: کرم برای سفید کردن آرنج‌های تیره قابل استفاده است.
  • روشن‌سازی و سفید کنندگی گردن: کرم همچنین می‌تواند برای روشن‌سازی و سفید کنندگی پوست گردن استفاده شود.
  • لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست: علاوه بر این، کرم در از بین بردن سلول‌های مرده پوست، آلودگی و گرد و غبار از پوست موثر است.

رنگ و قوام – این کرم دارای رنگ سفید و بافتی کرمی و ابریشمی است.

عطر – کرم سفید کننده آرنج و زانوی Buddha Natural دارای بوی لطیف و دلپذیری است.

نگهداری – لطفاً کرم سفید کننده آرنج و زانو Buddha Natural را در مدت ۲۴ ماه از تاریخ تولید استفاده کنید. آن را در جای خنک و خشک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

نحوه استفاده – کرم روشن‌کننده زانو و آرنج آسان برای استفاده است و بسته به نیاز فردی، می‌توان آن را یک یا دو بار در روز به نواحی مورد نظر اعمال کرد. کرم روشن‌کننده زانو و آرنج را می‌توان همراه با کرم براق کننده پوست Buddha Natural نیز استفاده کرد زیرا این کرم نیز به عنوان ضد آفتاب عمل می‌کند. این کار حساسیت پوست به اشعه‌های خورشید را افزایش داده و از پوست شما محافظت می‌کند. با استفاده مداوم، پوست باید در کمتر از چهار هفته روشن‌تر و یکنواخت‌تر به نظر برسد. برای بهترین نتایج، کرم سفید کننده آرنج و زانو Buddha Natural را به صورت روزانه استفاده کنید. برای نتایج کامل، به مدت ۳-۵ ماه از آن استفاده کنید. می‌توانید در هر زمانی از روز از آن استفاده کنید.

رفع تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا با لیزر

رفع سیاهی زانو، آرنج و قوزک پا با لیزر یکی از مطمئن ترین روش های پزشکی در این زمینه می باشد. درمان در طی چند جلسه و با در نظر گرفتن شدت تیرگی پوست بیمار انجام می شود. قسمت هایی که تیرگی بیشتری دارند ابتدا لایه ی رویی پوست که تجمع رنگدانه و سلول های مرده در آن زیاد است؛ برداشته خواهد شد. انرژی امواج لیزر به ملانین پوست برخورد کرده و باعث جداشدن آن می شود.

تعداد جلسات لیزر درمانی: با توجه وضعیت رنگ پوست بیمار متفاوت است اما ممکن است بین 3 تا 5 جلسه ( یا حتی بیشتر) متغیر باشد. جلسات معمولا به صورت ماهانه تنظیم می شود. برای آگاهی از قیمت دقیق این لیزر شما میتوانید به کلینیک های معتبر تهران مثل کلینیک زیبایی رویای آبی، ایرانیان، دکتر نیلفروش زاده، آوان، آتریسا، بنیتا، اکسیر و بیمارستان پوست رازی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین کرم رفع تیرگی زانو و آرنج چیست(3 کرم جدید و موثر)" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین کرم رفع تیرگی زانو و آرنج چیست(3 کرم جدید و موثر)"، کلیک کنید.