برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در مراکز پویاشهر و یاورشهر شهرداری تهران

نقیب در گفت‌وگو با رودخان خبر داد:

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در مراکز پویاشهر و یاورشهر شهرداری تهران

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مراسم و ویژه برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم در مراکز یاورشهر و پویاشهر ویژه بهبود یافتگان و کودکان کار و خیابان خبر داد.

سید محمد نقیب مديرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری رودخان، اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام محرم مراکز یاورشهر، مددسراها و مراکز پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با نصب پرچم و المان‌های مناسبتی سیاه پوش شدند.

وی تصریح کرد: در مراکز ۱۰ گانه تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی طی دهه اول محرم برنامه‌های عزاداری شامل سخنرانی، سینه زنی و روضه خوانی در این مراکز برگزار می‌شود و بیش از ۷ هزار مددجوی حاضر در مراکز فوق به عزاداری شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش خواهند نشست.

نقیب در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم ویژه‌ای نیز با همکاری مناطق ۲۲ گانه در مددسراهای پایتخت برگزار می‌شود و حدود ۲ هزار مددجو در این مراسمات شرکت خواهند کرد.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با تاکید بر اهمیت تبیین قیام عاشورا برای کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های ویژه محرم در مراکز پویاشهر و برپایی هیات عزاداری کودکان ایران در دهه محرم را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: برنامه زیارت عاشورا نیز در دهه محرم هر روز صبح در حسینیه سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برپا می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در مراکز پویاشهر و یاورشهر شهرداری تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در مراکز پویاشهر و یاورشهر شهرداری تهران"، کلیک کنید.