برسی گیمبال اسمو موبایل DJI Osmo Mobile SE Smartphone Gimbal

توضیحات

گیمبال برای گوشی های هوشمند DJI Osmo Mobile SE


گیمبال DJI Osmo Mobile SE با فرم فشرده تر و زمان اجرا طولانی تر از مدل قبلی خود، پایداری را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد حرکت خلاقانه در محتوای خود را به سطح بعدی ببرید. اتصال پیشرفته بلوتوث 5.1 برای حالت ها و عملکردهای تصویربرداری پیشرفته به برنامه DJI Mimo متصل می شود. SE همچنین دارای یک نگهدارنده تلفن مغناطیسی OM 3 است که به دستگاه اجازه می دهد تا گوشی های هوشمند تا عرض 3.3 اینچ را نگه دارد. به طور کلی، گیمبال می تواند بارهای تا 10.2 اونس را تحمل کند. همراه با گیمبال یک دسته سه پایه، یک سیم برق و یک کیسه نگهداری وجود دارد. برای گرفتن گیمبال در حال حرکت

حالت های بصری

ActiveTrack 5.0
ActiveTrack 5.0 به روز شده ثبات را در مسافت های طولانی تر بهبود می بخشد و از ردیابی دوربین جلو در هر دو جهت و در حین چرخش پشتیبانی می کند. موتورهای گیمبال 3 محوره تعبیه شده عکاسی روان را حتی در هنگام کار با تحویل بدون تلفات تضمین می کنند.

Timelapse، Motionlapse، Hyperlapse
گیمبال خود را با استفاده از دسته سه پایه روی یک سطح صاف قرار دهید و یک تایم لپس از صحنه انتخابی خود ایجاد کنید.
با استفاده از Motionlapse یک مسیر گیمبال را در طول تایم لپس خود برای حرکت ظریف و پویا تنظیم کنید.
از Hyperlapse برای متراکم کردن حرکت در یک عکس سریع و تثبیت شده استفاده کنید
قالب های داخلی در برنامه DJI Mimo به شما امکان می دهد از کلیپ های هایلایت شده فیلم های ترکیبی ایجاد کنید.

حالت های گیمبال
دنبال کنید: نمای دوربین از حرکات شیب دار و گیمبال پیروی می کند و در حین چرخش ثابت می ماند
شیب قفل شده: نمای دوربین فقط از حرکت گیمبال پیروی می کند و هنگام حرکت و سوژه حرکتی ثابت می ماند.
FPV: هر سه محور گیمبال حرکت بدنه اصلی را دنبال می کنند
SpinShot: برای کنترل چرخش، جوی استیک را به چپ یا راست فشار دهید

جمع و جور و قابل حمل
Mobile SE را به سمت پایین تا کنید تا به طور فشرده در جیب شما قرار گیرد. گیره تلفن مغناطیسی آن در صورت عدم استفاده به راحتی جدا می شود و می توان آن را در حالی که در جعبه شما قرار دارد در اطراف گوشی قرار داد.

بلوتوث 5.1 برای کنترل از راه دور
اتصال یکپارچه بلوتوث 5.1 به شما امکان می دهد با برنامه DJI Mimo گیمبال خود را از تلفن هوشمند خود کنترل کنید. آموزش ها دستورالعمل ها و راهنماهای بصری را برای زنده کردن دیدگاه خلاقانه شما ارائه می دهند. بین حالت هایی مانند Timelapse، Dynamic Zoom و Panorama جابجا شوید. وقتی لمس صفحه یا کنترل‌ها بی‌اثر است، «کنترل حرکتی» پشت سر شما برای عکس‌های گروهی یا سلفی آسان است. هنگامی که آماده شدید، LightCut می تواند به شما کمک کند ویدیوها یا عکس های خود را با قالب های داخلی مبتنی بر هوش مصنوعی ویرایش کنید.

مدیریت روی برد
به لطف دکمه های بصری و به راحتی در دسترس، هر 3 محور را در حالی که گیمبال خود را در دست دارید، کنترل کنید.
پنل وضعیت داخلی به شما امکان می دهد سطح باتری، نشانگر وضعیت سیستم و وضعیت گیمبال را بررسی کنید
دکمه حالت بین چهار حالت گیمبال جابجا می شود
حداکثر سرعت فرمان 120 درجه در ثانیه تنظیمات را سریع انجام می دهد
با فشار دادن یک دکمه از حالت افقی به عمودی تغییر حالت دهید
عمر باتری طولانی تر
باتری لیتیوم یون داخلی گیمبال شما را تا 8 ساعت برای یک روز کامل عکاسی کار می کند. پس از آماده شدن، می توان آن را از طریق درگاه USB-C و کابل برق همراه آن تنها در 2.2 ساعت شارژ کرد تا شما را به سرعت به کار بازگرداند.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال اسمو موبایل DJI Osmo Mobile SE Smartphone Gimbal" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال اسمو موبایل DJI Osmo Mobile SE Smartphone Gimbal"، کلیک کنید.