برسی کیت دوچرخه‌سواری اسمو اکشن DJI Biking Accessory Kit for Osmo Action 3 & Osmo Action

توضیحات

کیت لوازم جانبی دوچرخه سواری DJI برای Osmo Action 3 و Osmo Action را بررسی کنید


در حین دوچرخه‌سواری با این کیت لوازم جانبی دوچرخه‌سواری از DJI، به هندزفری بروید و صحنه‌های اکشن POV در سطح قفسه سینه را با دوربین DJI Osmo Action 3 یا Osmo Action ضبط کنید. این کیت شامل یک پایه بند سینه و یک پایه دستگیره است که برای نصب دوربین شما بر روی سینه یا روی دسته دوچرخه شما برای عکس های اکشن پرسپکتیو اول شخص طراحی شده است.

پایه قفسه سینه DJI برای Osmo Action 3 و Osmo Action
با هندزفری بروید و صحنه‌های اکشن POV در سطح قفسه سینه را با DJI Osmo Action 3 یا دوربین اکشن Osmo خود که بر روی این پایه بند سینه منحصر به فرد DJI نصب شده است، ثبت کنید. این بند دور سینه و شانه ها بسته می شود و برای تناسب راحت قابل تنظیم است. بند دارای صفحه سینه با آداپتور نصب سه شاخه است که می تواند دوربین را برای زوایای مختلف کج کند.

سازگاری
دوربین های DJI Osmo Action 3 و Osmo Action

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوچرخه‌سواری اسمو اکشن DJI Biking Accessory Kit for Osmo Action 3 & Osmo Action" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوچرخه‌سواری اسمو اکشن DJI Biking Accessory Kit for Osmo Action 3 & Osmo Action"، کلیک کنید.