برسی کیت دوربین اکشن گوپرو ۵۸ تیکه GoPro 58-piece action camera kit

توضیحات

بررسی کیت دوربین اکشن GoPro 58 Piece


سازگاری کامل با تمام دوربین های GoPro و سایر دوربین های اکشن ورزشی سازگاری گسترده

GoPro Hero 9/8/2018

GoPro Hero 7 مشکی/مشکی/سفید

GoPro Hero Fusion/Session

GoPro Hero 6 Black

GoPro Hero 5 Black/Session

GoPro Hero 4

GoPro Hero 3/3+

GoPro Hero/hd-hero2/original-hd-her

SJ4000/5000/6000

دوربین اکشن DJI Osmo Xiaoyi, SJCAM, AKASO

پایه هدبند

لوازم جانبی Gopro گرفتن فیلم و عکس های جذاب را از ذهن شما آسان می کند. قابل استفاده بر روی سر یا کلاه ایمنی، برای فعالیت های ضربه ای زیاد توصیه نمی شود.

پایه بند سینه

بند قفسه سینه به دوربین Gopro شما کمک می کند تا به طور مداوم از قفسه سینه عکس بگیرد و ضبط کند. ONE SIZE FITS ALL – طراحی کاملاً قابل تنظیم برای همه اشکال و اندازه ها مناسب است.

دسته شناور

برای عکاسی زیر آب، مانند شنا، غواصی، موج سواری و سایر ورزش ها. طراحی بند مچ از شما محافظت بیشتری می کند.

دسته بندی چوب سلفی

مونوپاد/قطب اکستنشن: تا 37.2 گسترش می یابد، 8 تا می شود. ضد آب، سبک و جمع و جور (4.83 اونس). همچنین با تمام دوربین های دارای نخ استاندارد 1/4 اینچی کار می کند.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین اکشن گوپرو ۵۸ تیکه GoPro 58-piece action camera kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین اکشن گوپرو ۵۸ تیکه GoPro 58-piece action camera kit"، کلیک کنید.