برسی کارت ریدر سن دیسک SanDisk Professional PRO-READER Multi Card Reader

شرح

بررسی SanDisk Professional PRO-READER Multi Card Reader


با کارت خوان SanDisk Professional PRO-READER که دارای یک اسلات کارت SD، یک اسلات کارت microSD و یک اسلات کارت CompactFlash است و از استاندارد 10 گیگابیت بر ثانیه USB 3.2 Gen 2 استفاده می کند تا کاربران بتوانند به سرعت عکس ها و ویدیوها را دانلود کنند، به بهره وری متصل شوید. داده ها. این کارت خوان دارای یک رابط USB Type-C و یک محفظه آلومینیومی است که به حذف گرما از کارت ها برای حفظ دمای کار پایین و انتقال سریع کمک می کند. اتصال به سیستم ویندوز یا مک میزبان شما با استفاده از کابل USB Type-C انجام می شود که همچنین برق گذرگاه را تامین می کند.

برای کارت های CF، SD و microSD طراحی شده است

SanDisk Professional PRO-READER Multi Card که به طور خاص برای کارت های CF، SD و microSD طراحی شده است، برای بهینه سازی عملکرد دانلود شما طراحی شده است.

بیرون خنک، داخل سریع

محفظه آلومینیومی ممتاز خواننده به دفع گرما از کارت‌ها کمک می‌کند و به آنها امکان می‌دهد به سرعت تخلیه سریع دست یابند.

USB Type-C آماده است

کارت چندگانه PRO-READER را می‌توان به سرعت روی رایانه‌های مک و سایر لپ‌تاپ‌های جدیدتر یا حتی یک شاتل G-RAID از طریق درگاه USB نوع C برگشت‌پذیر با رابط USB 3.2 Gen 2 با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه بارگذاری کرد.

حفاظت را بنویسید

رسانه شما انتقادی است. به همین دلیل است که یک سوئیچ قفل محافظت از نوشتن یکپارچه برای جلوگیری از بازنویسی تصادفی داده های موجود شما وجود دارد.
فضای کاری خود را ساده کنید

طراحی محفظه انباشته نه تنها به ساده‌سازی فضای کاری شما کمک می‌کند، بلکه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چه در صحنه و چه در استودیو، در جای خود باقی بمانند.

سازگار با ویندوز و مک

این کارت خوان با ویندوز 10 و بالاتر و macOS 10.13 یا بالاتر سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت ریدر سن دیسک SanDisk Professional PRO-READER Multi Card Reader" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت ریدر سن دیسک SanDisk Professional PRO-READER Multi Card Reader"، کلیک کنید.