برسی کارت ریدر سن دیسک SanDisk Extreme PRO CFexpress Type B Card Reader

شرح

بررسی کارت خوان SanDisk Extreme PRO CFexpress Type B


با کارت خوان Extreme PRO CFexpress Type B از SanDisk، عملکرد رسانه CFexpress نوع B را برای گردش کار روان و کارآمد از میدان تا پس از تولید بهینه کنید. خواننده با استفاده از یک پورت USB 3.1 Gen 2 Type-C با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه و یک کابل USB Type-C 1.6 اینچی به سیستم میزبان شما متصل می شود.

سرعت بهینه شده:

با سرعت USB 3.1 Gen 2، کارت خوان SanDisk Extreme PRO CFexpress Type B عملکرد کارت های CFexpress نوع B را برای گردش کار روان و کارآمد از میدان تا پس از تولید بهینه می کند.

برای کارت های CFexpress نوع B:

این خواننده سرعت های CFexpress نوع B را باز می کند و به شما امکان می دهد به روشی که می خواهید اجرا کنید.

اتصال USB Type-C:

کارت خوان CFexpress Type B که برای اتصال به لپ تاپ ها و دستگاه هایی که دارای درگاه USB Type-C هستند، طراحی شده است، آماده USB Type-C است.
یک کابل USB Type-C موجود است

برای ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر و فضای کاری سازمان‌یافته‌تر، کارت‌خوان CFexpress Type-B دارای کابل USB Type-C 1.6 اینچی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت ریدر سن دیسک SanDisk Extreme PRO CFexpress Type B Card Reader" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت ریدر سن دیسک SanDisk Extreme PRO CFexpress Type B Card Reader"، کلیک کنید.