برسی کارت خوان ترنسند Transcend RDF8 USB 3.1 Gen 1 Card Reader (Black)

شرح

بررسی کارت حافظه SanDisk 128GB Extreme PRO UHS-II SDXC


کارت حافظه Extreme PRO UHS-II SDXC 128 گیگابایتی از جانب SanDisk به کاربران امکان می دهد فیلم های 8K، 4K و Full HD را با کیفیت سینمایی عالی، و همچنین عکس های خام و شاتر پیوسته ضبط کنند و حداکثر کارایی را برای گردش کار سریع تر و عکس های پشت سر هم به دست آورند. . ظرفیت ذخیره سازی این کارت 128 گیگابایت است و از گذرگاه UHS-II برای پشتیبانی از سرعت خواندن تا 300 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 260 مگابایت بر ثانیه استفاده می کند. به لطف کلاس سرعت ویدیوی V90، سرعت ضبط تضمین شده است که کمتر از 90 مگابایت بر ثانیه نمی‌افتد.

رسانه‌های UHS-II سرعت خود را از طریق یک ردیف پین اضافی به دست می‌آورند، و اگرچه این کارت برای دوربین‌هایی طراحی شده است که با UHS-II/V90 سازگار هستند، می‌توان از آن در دستگاه‌هایی استفاده کرد که از UHS-II / V90 پشتیبانی می‌کنند. اجازه استفاده از آن را نمی دهند. البته توجه داشته باشید که این کارت به‌طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و کلاس اتوبوس دستگاه شما مانند UHS-II و V60 که حداقل سرعت نوشتن 60 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کنند، UHS-II و V30 که حداقل سرعت در هر رکورد را پشتیبانی می‌کنند، پیش‌فرض است. پشتیبانی از سرعت، پیش فرض است. 30 مگابایت بر ثانیه یا UHS-I و U3 که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را نیز پشتیبانی می کند. اگر دستگاه شما از U3 پشتیبانی نمی کند، این کارت با استانداردهای U1 و کلاس 10 سازگار است که هر کدام حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند.

کارت حافظه 128 گیگابایتی Extreme PRO UHS-II SDXC SanDisk برای شرایط سخت ساخته شده است و در برابر ضربه، دما، اشعه ایکس و آب محافظت می شود. همچنین دارای یک سوئیچ محافظت از نوشتن داخلی است که به محافظت از محتوای شما در برابر حذف کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت خوان ترنسند Transcend RDF8 USB 3.1 Gen 1 Card Reader (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت خوان ترنسند Transcend RDF8 USB 3.1 Gen 1 Card Reader (Black)"، کلیک کنید.