برسی کارت حافظه سونی Sony A Series AXS-A1TS24 1TB Memory Card for AXS-R5 RAW Recording System

توضیحات

بررسی کارت حافظه 1 ترابایتی سونی سری A AXS-A1TS24 برای سیستم ضبط RAW AXS-R5


با ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت، کارت حافظه سری A AXS-A1TS24 AXS-A1TS24 برای سیستم ضبط RAW AXS-R5 از سونی برای استفاده با سیستم ضبط AXS-R5 2K/4K RAW و کارت خوان AXSCR1 USB-3 طراحی شده است. این کارت حافظه فلش مموری پرسرعت و با ظرفیت بالا برای ضبط ویدیوی دیجیتال 16 بیتی خطی 4K و 2K با نرخ فریم بالا دارد. کاربران همچنین از سرعت نوشتن بیش از 2.4 گیگابیت بر ثانیه لذت می برند.

کارت حافظه 1 ترابایتی برای سیستم ضبط AXS-R5
امنیت داده ها و قابلیت اطمینان بالا
سرعت نوشتن 2.4 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد

خرید کارت حافظه سونی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین است. این کارت ها با ظرفیت های مختلف و سرعت بالا امکان ذخیره سازی و انتقال سریع اطلاعات را فراهم می کنند.

فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مرجع برتر در زمینه دوربین و تجهیزات عکاسی، انواع و اقسام کارت های حافظه سونی را با کارکردهای متفاوت عرضه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سونی Sony A Series AXS-A1TS24 1TB Memory Card for AXS-R5 RAW Recording System" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سونی Sony A Series AXS-A1TS24 1TB Memory Card for AXS-R5 RAW Recording System"، کلیک کنید.