برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SxS PRO+ E Series Memory Card

توضیحات

بررسی کارت حافظه سری 64 گیگابایتی SxS PRO+ E Sony


کارت حافظه سری SxS PRO+ E سونی به گونه ای طراحی شده است که راه حل انتقال داده با سرعت بالا را در اختیار کاربران قرار دهد. این برای محیط های پس از تولید، پخش و سایر محیط های حرفه ای که سرعت خواندن و نوشتن سریع مهم است، ایده آل است. این کارت با حداکثر سرعت خواندن 3.5 گیگابیت بر ثانیه (440 مگابیت بر ثانیه)، حداکثر سرعت نوشتن 3.2 گیگابیت در ثانیه (400 مگابیت بر ثانیه) و حداقل سرعت نوشتن 1.3 گیگابیت در ثانیه (162.5 مگابیت بر ثانیه) زمان انتقال را کاهش می دهد که این امر باعث کاهش زمان انتقال می شود. به گردش کار 4K کمک می کند. ساخته شده با رابط های ExpressCard/34 و PCI Express 2.0، دوام با Memory Utility سونی افزایش یافته است، که به شما امکان می دهد کارت های حافظه SxS را با ویژگی هایی مانند عملکرد کتابخانه، نشانگر عمر/ظرفیت باقیمانده رسانه، بایگانی داده های مدیریت همزمان در سه مکان سفارشی کنید. و فرمت سریع/کامل.

خرید کارت حافظه سونی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین است. این کارت ها با ظرفیت های مختلف و سرعت بالا امکان ذخیره سازی و انتقال سریع اطلاعات را فراهم می کنند.

فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مرجع برتر در زمینه دوربین و تجهیزات عکاسی، انواع و اقسام کارت های حافظه سونی را با کارکردهای متفاوت عرضه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SxS PRO+ E Series Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SxS PRO+ E Series Memory Card"، کلیک کنید.