برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SF-E Series UHS-II SDXC Memory Card

توضیحات

بررسی کارت حافظه سونی سری 64 گیگابایتی SF-E UHS-II SDXC


کارت حافظه سری 64 گیگابایتی سونی SF-E UHS-II SDXC دارای ظرفیت ذخیره سازی 64 گیگابایتی است و از گذرگاه UHS-II برای پشتیبانی از ویژگی های DSLR پیشرفته مانند شاتر پیوسته و عکاسی با سرعت بالا و همچنین ضبط خام و JPEG استفاده می کند. . این کارت همچنین برای ضبط ویدیو از جمله ویدیوهای 4K، 3D، HFR و Full HD عالی است و می تواند حداکثر سرعت خواندن تا 270 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن تا 70 مگابایت بر ثانیه را به دست آورد. به لطف کلاس سرعت V30، حداقل سرعت نوشتن تضمین شده است که کمتر از 30 مگابایت بر ثانیه نخواهد بود.

رسانه‌های UHS-II از طریق یک ردیف پین اضافی به سرعت خود می‌رسند، و اگرچه این کارت برای دوربین‌هایی طراحی شده است که با UHS-II/V30 سازگار هستند، می‌توان از آن در دستگاه‌هایی استفاده کرد که از UHS-II/V30 پشتیبانی نمی‌کنند. با این حال، توجه داشته باشید که این نقشه به طور پیش فرض روی کلاس سرعت و کلاس اتوبوس دستگاه شما خواهد بود. هنگامی که در درایو UHS-I استفاده می شود، این کارت سرعت خواندن تا 95 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 70 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد.

مانند اکثر کارت های سونی، این کارت حافظه در برابر آب، گرد و غبار، قطره، دما، UV و اشعه ایکس مقاوم است. اگر اطلاعات کارت به خطر بیفتد، می توانید نرم افزار رایگان File Rescue را نیز دانلود کنید تا به بازیابی محتوای حذف شده کمک کنید.

مشخصات عمومی
انتقال سریع کارت به کامپیوتر
با سرعت خواندن تا 270 مگابایت بر ثانیه، می توانید به سرعت فایل های رسانه ای بزرگ را با کارت خوان SD UHS-II به رایانه خود انتقال دهید. زمان کمتری را برای انتظار و زمان بیشتری را صرف انجام کار کنید.
فایل را ذخیره کنید
هرگز نترسید حتی زمانی که همه چیز اشتباه می‌شود، می‌توانید با نرم‌افزار نجات قابل دانلودی که فایل‌های عکس و ویدیوی حذف‌شده یا غیرقابل پخش تصادفی را بازیابی می‌کند، از فاجعه جلوگیری کنید.
ساخته شده تا دوام بیاورد
این کارت SD با استاندارد IP57 بادوام و مقاوم است. کارت SD سری SF-E UHS-II که برای مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع تا ارتفاع 4.92 اینچ طراحی شده است، به مدت 30 دقیقه در عمق 3.28 اینچ ضد آب است و می تواند در دمای -13 تا 185 درجه فارنهایت کار کند.
اجرای سریع
سرعت ضبط سریع تا 70 مگابایت بر ثانیه از عکاسی پایدار از مجموعه‌ای از عکس‌های با وضوح بالا و همچنین ویدیوهای 4K و بالاتر با پشتیبانی از کلاس سرعت ویدیوی V30 پشتیبانی می‌کند.
رابط پشتیبانی
رابط UHS-II برای حداکثر عملکرد پشتیبانی می شود. این کارت با دستگاه های UHS-I نیز سازگار است.

خرید کارت حافظه سونی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین است. این کارت ها با ظرفیت های مختلف و سرعت بالا امکان ذخیره سازی و انتقال سریع اطلاعات را فراهم می کنند.

فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مرجع برتر در زمینه دوربین و تجهیزات عکاسی، انواع و اقسام کارت های حافظه سونی را با کارکردهای متفاوت عرضه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SF-E Series UHS-II SDXC Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SF-E Series UHS-II SDXC Memory Card"، کلیک کنید.