برسی پرینتر عکس فوجی FUJIFILM INSTAX MINI LINK 2 Smartphone Printer (Clay White)

شرح

بررسی چاپگر گوشی هوشمند Fujifilm INSTAX MINI LINK 2 (سفید سفالی)


چاپگر تلفن هوشمند FUJIFILM INSTAX MINI LINK 2 (سفید خاک رس) فیلم فوری را مستقیماً از تلفن هوشمند خود چاپ کنید. این چاپگر موبایل جمع‌وجور از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود و با برنامه رایگان INSTAX MINI LINK کار می‌کند تا چاپ‌های 2×3 اینچی را از تصاویر ثابت یا فیلم‌ها ایجاد کند. قبل از چاپ، می توان تصاویر را با قاب، فیلتر، طرح و برچسب تزئین کرد. یا از ویژگی INSTAXAiR برای اضافه کردن حباب‌ها، گلبرگ‌ها، نئون، اسپری رنگ، زرق و برق، doodle و اشکال به عکس‌های خود استفاده کنید، همه اینها با نقاشی در هوا. با گوشی هوشمند اسکن شده است.

قابل حمل، طراحی در هر مکانی
طراحی جمع و جور و سبک وزن برای استفاده در هر مکانی قابل حمل است
به صورت بی سیم از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می شود
برای استفاده با فیلم فوری INSTAX MINI فقط برای چاپ عکس‌های 2 اینچ در 3 اینچ.
به برنامه رایگان تلفن هوشمند INSTAX MINI LINK نیاز دارد که به صورت دانلود رایگان برای دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است
باتری داخلی لیتیوم یون حدود 100 چاپ را با یک بار شارژ دوام می آورد و در 80-120 دقیقه شارژ می شود.
حالت چاپ
Simple Print چاپ ساده و با سرعت بالا را برای ایجاد چاپ از تلفن هوشمند خود در کمتر از 15 ثانیه ارائه می دهد.
حالت دوربین INSTAX، همراه با کنترل حرکت داخلی MINI LINK 2، به شما امکان می دهد با استفاده از دکمه روشن/خاموش چاپگر از راه دور با استفاده از دکمه روشن/خاموش چاپگر عکس بگیرید تا با کج کردن تنظیمات چاپگر، شاتر را کنترل کرده و زوم کنید.
بین حالت INSTAX-Rich برای رنگ های روشن تر یا حالت INSTAX-Natural برای ظاهری ارگانیک تر را انتخاب کنید.

حالت سرگرم کننده
قبل از چاپ با استفاده از برنامه INSTAX MINI LINK، قاب، فیلتر، طرح و برچسب را به تصویر خود اضافه کنید.
INSTAXAiR به شما امکان می دهد هر چیزی را که می خواهید در “AiR” بکشید و آن را به رودخان خود اضافه کنید. فقط دکمه عملکرد چاپگر را فشار داده و نگه دارید و آن را برای طراحی و نقاشی حرکت دهید. همچنین می توانید مستقیماً در برنامه INSTAX MINI LINK با دقت بیشتری ترسیم کنید و نقاشی خود را ذخیره کنید و آن را به عنوان یک کد QR روی چاپ خود به اشتراک بگذارید.
سازگاری خود را با یک دوست با استفاده از تست سازگاری آزمایش کنید که در آن چاپگر عکسی از شما و دوستانتان را چاپ می‌کند، آن را تجزیه و تحلیل می‌کند و امتیاز تا 100 را روی عکس چاپ می‌کند. اگر آزمون‌ها را ترجیح می‌دهید، به سؤالات پاسخ دهید و نتایج را روی عکس چاپ کنید
Frame Print به شما امکان می دهد یک طراحی فریم سرگرم کننده را به چاپ خود اضافه کنید
Collage Print به شما امکان می دهد چندین تصویر را در یک چاپ ترکیب کنید
طراحی، ویرایش و چاپ به شما امکان می دهد طرح ها یا متن های دستی خود را وارد کرده و به عکس های خود اضافه کنید.
برنامه INSTAX MINI LINK برای نینتندو سوییچ
برای گیمرهایی که می‌خواهند یک نبرد حماسی را به خاطر بسپارند یا نقاط عطف خود را ثبت کنند، یک برنامه اختصاصی لینک INSTAX MINI برای Nintendo Switch در دسترس است که به شما امکان می‌دهد اسکرین‌شات بازی‌های خود را چاپ کنید.
Switch Direct Print به شما امکان می دهد اسکرین شات مورد نظر برای چاپ را از نینتندو سوییچ انتخاب کنید، یک کد QR را نمایش دهید که می تواند توسط گوشی هوشمند شما اسکن شود و سپس عکس خود را برای اتمام چاپ کنید.
INSTAXAiR با چاپ ماهی مرکب جدید از Splatoon 3 به روز شده است
برچسب‌ها و قاب‌های شخصیت نینتندو را می‌توان به چاپ‌های شما اضافه کرد، از جمله موارد دلخواه بازی‌هایی مانند Pokémon Snap، Splatoon 3، Animal Crossing: New Horizons و Super Mario.
تم برنامه را می توان با توجه به بازی نینتندو مورد علاقه شما سفارشی کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پرینتر عکس فوجی FUJIFILM INSTAX MINI LINK 2 Smartphone Printer (Clay White)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پرینتر عکس فوجی FUJIFILM INSTAX MINI LINK 2 Smartphone Printer (Clay White)"، کلیک کنید.