برسی میکروفون شاتگان رود RODE NTG4+ Shotgun Microphone

شرح

بررسی میکروفون شاتگان RODE NTG4+


میکروفون شاتگان RODE NTG4+ با تفنگ شاتگان Rode NTG4 یا میکروفون فانتوم که با باتری کار می‌کند، لحن خود را سفارشی کنید و صدایی با کیفیت را در داخل یا خارج از خانه برای فیلم مستقل بعدی، تصویربرداری تلویزیونی یا پروژه مستند خود ضبط کنید. ویژگی‌های تخصصی مانند مدارهای کم نویز، تنظیمات پد و فرکانس با قابلیت سوئیچ دیجیتال، و پردازش حداقل نویز نیاز به تعمیر و بازیابی صدا را در مراحل پس از تولید کاهش می‌دهد.

حساسیت بالای NTG4+ به آن اجازه می‌دهد تا سطوح خروجی قوی را بدون نیاز به اعمال افزایش شدید به پری امپ میکروفون شما تولید کند. از نظر صوتی، NTG4+ صدایی گرم ارائه می‌کند، که بخشی از آن به لطف باز شدن جزئی فرکانس بالا و فیلتر کاهش نویز قابل انتخاب است. برای مواقعی که به وضوح بیشتری نیاز است، یک تقویت سه برابری قابل تعویض در دسترس است.

ضبط صدا با کیفیت
ترکیب بدنه 10.9 اینچی و الگوی قطبی سوپرکاردیوئید جهت گیری رو به جلو را بهبود می بخشد و صدای دریافتی از کناره را کاهش می دهد. خود تقویت کننده 16 دسی بل کم نویز و عنصر کندانسور حساس آن صدای واضحی را تولید می کند که صدای خش خش بسیاری را آزار می دهد. Microphones Plus ارزان قیمت، خروجی متعادل آن اجازه می دهد تا کابل های بلندتری نسبت به اکثر میکروفون های شاتگان مجهز به دوربین داشته باشید.
باتری داخلی یا فانتوم
NTG4+ با فانتوم پاور 48 ولت یا
با باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی کار کنید که تا 150 ساعت دوام می آورد. پورت micro-USB و کابل USB ارائه شده امکان شارژ مجدد آسان را تنها در دو ساعت فراهم می کند – NTG4+ را از طریق رایانه، آجر برقی یا وسیله نقلیه شارژ کنید. به لطف خروجی 3 پین XLR، NTG4+ با انواع ضبط کننده های صوتی دستی، ضبط کننده های میدانی و آداپتورهای میکسر، و همچنین پیش تقویت کننده های داخلی در بسیاری از دوربین های فیلمبرداری و فیلمبرداری سازگار است.
تن قابل تنظیم با سوئیچینگ دیجیتال
سوئیچ دیجیتال نه تنها دسترسی بصری به تنظیمات میکروفون را فراهم می کند، بلکه در زمان خاموش شدن میکروفون نیز وضعیت خود را حفظ می کند. فیلتر پایین گذر 75 هرتز را فعال کنید تا صدای کم گذر ناشی از منابع رایج مانند تهویه مطبوع و ترافیک را کاهش دهید. برای وضوح و درک بیشتر از تقویت سه‌گانه +6dB استفاده کنید (بهترین برای محیط‌هایی با حداقل نویز محیطی با فرکانس بالا). وقتی منابع با صدای بلند تهدید می کنند ضبط شما را مخدوش می کند، بافر -10dB را روشن کنید تا سطح ورودی پایین بیاید.
ایده آل برای نصب Boompole
بدنه فلزی و سبک NTG4+ شامل یک گیره میکروفون برای نصب آسان روی پایه یا ستون میکروفون است. همچنین، NTG4+ را به دستگیره تپانچه Rode SM4-R یا Rode PG2-R (هر دو به طور جداگانه موجود است) نصب کنید تا از انتقال لرزش در کاربردهای میله یا دستی جلوگیری کنید.
شیشه جلو صدای باد را به حداقل می رساند
NTG4+ دارای یک شیشه جلو فوم برای کاهش صدای ناخواسته باد ناشی از نسیم، فن، بخاری و تهویه مطبوع است. برای حداکثر کاهش صدای جاده و باد در داخل یا خارج، شیشه جلو و سیستم تعلیق چرمی Rode Blimp را در نظر بگیرید (فروش جداگانه).

اگر به دنبال تجربه صدای منحصر به فرد و آزادی حرکت هستید، میکروفون Rod بهترین انتخاب است. با اتصال بی سیم، صدایی با کیفیت عالی را بدون کابل های مزاحم تجربه کنید. میکروفون Rod با استفاده از فناوری پیشرفته، انتقال صدای واضح و بی صدا را فراهم می کند. برای خرید از فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به دلیل ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش مطمئن می توانید به راحتی این میکروفون را خریداری کرده و از صدای با کیفیت لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون شاتگان رود RODE NTG4+ Shotgun Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون شاتگان رود RODE NTG4+ Shotgun Microphone"، کلیک کنید.