برسی میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO 2-Person Clip-On Microphone System/Recorder Wireless Microphone/Recorder with Lavaliers (2.4 GHz)

توضیحات

RODE Wireless PRO 2-Person Clip-On Microphone System/Recorder میکروفون بی سیم/Recorder with Lavaliers (2.4GHz)


Rode Wireless PRO که برای سازندگان محتوای جدی که به دنبال صدای بی سیم با کیفیت پخش آسان برای استفاده هستند، طراحی شده است، مجموعه ای قدرتمند از ویژگی ها را ارائه می دهد که عملکرد قابل اعتماد را در حین پخش جریانی تضمین می کند. کار در زمان راه اندازی شما را سریع و کارآمد می کند. این سیستم به شما امکان می دهد دو کاراکتر دوربین را به طور همزمان روی دوربین، تلفن هوشمند یا رایانه خود ضبط کنید و دو فرستنده با میکروفون داخلی، ضبط پشتیبان شناور 32 بیتی، پشتیبانی از کد زمان و دو درایو ارائه می دهد. میکروفون های Lavalier به همراه یک گیرنده دو کاناله و طیف وسیعی از لوازم جانبی برای ادغام یکپارچه با دوربین، لپ تاپ یا دستگاه تلفن همراه شما.

دو فرستنده با میکروفون داخلی، lavaliers و ضبط شناور 32 بیتی

هر فرستنده جمع و جور به سرعت و به راحتی به استعداد متصل می شود و دارای یک میکروفون داخلی با الگوی گرفتن همه جانبه است که قرار دادن آن را روی استعدادها و دریافت صدای عالی آسان می کند.
دو میکروفون Lavalier برای ظاهری محتاطانه‌تر در نظر گرفته شده است. آنها به طور ایمن به جک های قفل کننده 3.5 میلی متری فرستنده وصل می شوند – که می توانند به تسمه ها وصل شوند یا در جیب ها پنهان شوند.
فناوری هوشمند GainAssist به طور خودکار سطوح ورودی را برای شما تنظیم می کند و در زمان و نگرانی شما هنگام راه اندازی صرفه جویی می کند.
هر فرستنده دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است که به شما امکان می دهد تا 40 ساعت ضبط بایگانی فشرده نشده را ضبط کرده و به طور همزمان به گیرنده ارسال کنید.

فرستنده ها دارای قابلیت ضبط شناور 32 بیتی برای به حداکثر رساندن محدوده دینامیکی، جلوگیری از افت دیجیتال و نرمال سازی بدون نویز، حتی برای ضبط های بسیار آرام هستند.
قابلیت‌های پیشرفته تایمکد همگام‌سازی سریع و آسان صوتی/تصویری را در مرحله پس از تولید فراهم می‌کند.
لاوالیرها دارای شیشه جلو فوم هستند و شیشه جلوهای چرمی برای لاوالیرها و میکروفون های پخش برای عکسبرداری در فضای باز در نظر گرفته شده است.
گیرنده دو کاناله برای گوشی، دوربین یا کامپیوتر شما

گیرنده جمع و جور و سبک وزن دو کاناله به دوربین یا دستگاه تلفن همراه شما متصل می شود و به شما امکان می دهد سیگنال های فرستنده گیرنده را به ضبط های صوتی روی دستگاه خود ضبط کنید.
یک صفحه نمایش روشن و با کنتراست بالا وضعیت باتری گیرنده و فرستنده، صدا، قدرت سیگنال و موارد دیگر را نشان می دهد.
فناوری Rode’s Series IV انتقال بی سیم قابل اعتماد و شفاف با برد 853 اینچ را فراهم می کند و شامل رمزگذاری 128 بیتی برای امنیت است.
مجموعه کاملی از کابل‌ها گنجانده شده است که به شما امکان می‌دهد در دستگاه‌هایی با کانکتورهای 3.5 میلی‌متری، USB-C و Lightning ضبط کنید.
صدای خود را در میدان با خروجی هدفون بی‌سیم PRO قدرتمند، کامل با کنترل سطح داخلی کنترل کنید، یا هدفون یا بلندگوی پنج طرفه را برای ضبط آهنگ سوم صوتی متصل کنید.
انواع گزینه های قدرت برای به حداکثر رساندن زمان عکاسی

باتری‌های لیتیوم یون پلیمر داخلی در فرستنده‌ها و گیرنده‌ها تا هفت ساعت عمر باتری را برای عکاسی مداوم فراهم می‌کنند.
جعبه شارژ هوشمند همراه فرستنده و گیرنده را دو بار به طور کامل شارژ می کند.
در طول ناهار و شام به راحتی شارژ کنید – فقط در 2.5 ساعت از شارژ کامل به شارژ کامل بروید.
پورت‌های USB Type-C شارژ باتری، تغذیه از طریق بسته‌های باتری USB خارجی (فروش جداگانه) و به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را فراهم می‌کنند.
این کیس همچنین امکان انتقال اطلاعات بسیار سریع را فراهم می کند، بنابراین می توانید به سرعت ضبط ها را در حال حرکت صادر کنید.
تشخیص برق از دوشاخه باعث افزایش عمر باتری می شود.
ویژگی های حرفه ای برای سازندگان محتوای جدی

Rode Wireless PRO که با در نظر گرفتن سادگی و عملکرد خیره کننده طراحی شده است، عملکردی فوری برای فیلمبرداری خبری، پروژه ویدیویی یا مصاحبه بعدی شما ارائه می دهد. وصل کنید، اجازه دهید گیرنده و فرستنده به طور خودکار جفت شوند، سپس Go PRO.
میکروفون خود را دقیقاً با دوربین خود با کنترل های افزایش انعطاف پذیر و از پیش تنظیم شده مطابقت دهید. یک لایه حفاظتی اضافی با یک کانال ایمنی اضافه کنید.
سطح صدای خود را در یک نگاه با صفحه نمایش LCD روشن بررسی کنید و تنظیمات را در لحظه با کنترل های اختصاصی برای همه چیز از تنظیم بهره گرفته تا شروع ضبط پیکربندی کنید. با برنامه RØDE Central، سیستم را با استفاده از رایانه یا تلفن هوشمند خود در هر مکانی مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. Wireless PRO به شما کنترل کامل بر تنظیمات خود را می دهد تا بتوانید برای هر موقعیت ضبط آماده باشید.
پشتیبانی از Timecode برای همگام سازی سریع و آسان صدا و تصویر

Timecode یک سیستم همگام سازی رسانه است که برای همگام سازی کامل تمام ضبط های صوتی و تصویری شما طراحی شده است. Timecode نه تنها در زمان شما در فرآیند ویرایش صرفه جویی می کند، به خصوص هنگام کار بر روی عکس ها با استفاده از دوربین های متعدد و ضبط کننده های صوتی، بلکه منبعی از حقیقت را برای ارجاع به صحنه ها، لحظات یا مُهرهای زمانی خاصی که به پروژه شما تبدیل می شوند، ارائه می دهد.
تایمکد اساساً با برچسب گذاری هر کلیپ با زمان دقیق شروع می شود. این زمان‌ها بر اساس فریم دقیق هستند، به این معنی که کلیپ‌ها را می‌توان در عرض چند ثانیه کاملاً تراز کرد، حتی اگر دستگاه‌های شما ضبط را در زمان‌های مختلف شروع یا متوقف کنند.
گیرنده Wireless PRO به عنوان یک “منبع” در تنظیم تایمکد عمل می کند، به این معنی که کد زمانی توسط Wireless PRO تولید می شود و از سایر دستگاه های “Sync” مانند دوربین ها و ضبط کننده های صوتی دریافت می شود.
Wireless PRO اطلاعات کد زمان را به عنوان سیگنال صوتی خروجی می دهد. اگر دوربین شما کد زمانی را بپذیرد، آن داده‌ها را مستقیماً در فایل‌های ویدیویی شما ضبط می‌کند، اما اگر قبول نکرد، می‌توانید سیگنال صوتی کد زمانی را در میکروفون دوربین یا یک ورودی اضافی مانند میکروفون ضبط کنید. بعدها در نرم افزار ویرایش شما به عنوان timecode شناخته شد.
گیرنده Wireless Pro به طور خودکار کد زمانی را به فرستنده ها ارسال می کند، بنابراین ضبط های فرستنده به صورت زمانی کدگذاری شده و کاملاً همگام هستند، اما برای ذخیره فایل های خود باید کد زمانی دوربین (های) خود را ضبط کنید.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO 2-Person Clip-On Microphone System/Recorder Wireless Microphone/Recorder with Lavaliers (2.4 GHz)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO 2-Person Clip-On Microphone System/Recorder Wireless Microphone/Recorder with Lavaliers (2.4 GHz)"، کلیک کنید.