برسی میکروفن دی جی ای استاندارد DJI Mic Compact Digital Wireless Microphone

شرح

بررسی میکروفون بی سیم دیجیتال استاندارد DJI Mic Compact


DJI Mic Compact Microphone Wireless Digital تولیدکنندگان محتوا در تمامی سطوح تجربه می توانند با DJI Mic، یک میکروفون/ضبط دیجیتالی با کاربری آسان و واقعاً بی سیم که کیفیت صدای شفاف و شفافی را ارائه می دهد، ارزش بیشتری به تولیدات ویدئویی، مصاحبه و پخش خود بیافزایند در عین حال تمام عناصر لازم برای افزایش را فراهم می کند. صدای سوژه خود را روی دوربین DSLR/بدون آینه یا گوشی هوشمند iOS/Android خود ضبط کنید. این سیستم صدای واضح و قابل اعتماد را تا 820 اینچ از طریق یک میکروفون/فرستنده مینیاتوری همه جهته ضبط می کند که به عنوان یک ضبط کننده پشتیبان برای اتصال بی سیم بدون دردسر عمل می کند. گیرنده کوچک را می توان روی دوربین DSLR یا دوربین DJI Action 2 نصب کرد یا مستقیماً به برق وصل کرد. به پورت لایتنینگ/USB در تلفن هوشمند یا لپ تاپ به سادگی تنظیمات اولیه را کامل کنید و در عرض چند ثانیه آماده ضبط صدای با کیفیت خواهید بود.

میکروفون های پوشیدنی و قابل حمل

برای یک تجربه واقعاً بی سیم، فرستنده را به راحتی از طریق گیره یکپارچه در پشت (یا با استفاده از آهنربای گیره) بدون نیاز به سیم کشی یا استعداد خود، به هر چیزی که می پوشید وصل کنید.
همچنین می توانید فرستنده را در دست بگیرید و از آن به عنوان میکروفون دستی استفاده کنید. از فرستنده به عنوان یک میکروفون لاوالیر (بدون نیاز به میکروفون جداگانه) استفاده کنید یا از آن به عنوان یک فرستنده سنتی بادی پک با اتصال یک میکروفون لاوالیر خارجی (فروش جداگانه) استفاده کنید.
میکروفون داخلی دارای الگوی برداشت همه جانبه است که ضبط گفتار قابل اعتماد را تضمین می کند حتی اگر قرارگیری میکروفون ایده آل نباشد. صدای سوژه شما با وضوح، قابل فهم و سازگاری ضبط می شود.
فرستنده مینیاتوری برای حمل راحت است، به راحتی در موقعیت قرار می گیرد و به راحتی در دوربین پنهان می شود.
یک شیشه جلو با روکش مو برای سرکوب موثر صدای باد و در عین حال ضبط صدای واضح ارائه شده است.
از 5.5 ساعت عمر باتری از فرستنده و 5 ساعت از گیرنده لذت ببرید.
صدای با کیفیت بالا با انعطاف پذیری پس از تولید

DJI Mic به شما امکان می دهد با بازتولید دقیق صدا در محدوده فرکانس وسیع، صدایی با کیفیت و حرفه ای ضبط کنید.
برای اطمینان از دریافت سیگنال واضح، می‌توانید هنگام ضبط صدای خود را از طریق خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری گیرنده کنترل کنید.
حالت Safety Track به شما امکان می دهد یک آهنگ صوتی اضافی (مونو) را به عنوان صدای پشتیبان با صدای کمتر -6dB (متفاوت از آهنگ اصلی صوتی) ضبط کنید که به محافظت از صدای شما در صورت افزایش غیرقابل پیش بینی حجم کمک می کند.
ضبط داخلی و مسیر ایمنی

فرستنده دارای قابلیت ضبط داخلی با 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای حداکثر 14 ساعت ضبط پشتیبان است. این به شما امکان می دهد در صورت تداخل بی سیم و قطع صدا، صدا را مستقیماً به فرستنده به عنوان پشتیبان ضبط کنید. همچنین می توانید از فرستنده به عنوان یک ضبط کننده مستقل استفاده کنید.
فایل ها در فرمت مونو WAV 48 کیلوهرتز/24 بیت هستند و می توانند از طریق کابل USB نوع C به کامپیوتر شما منتقل شوند.
اتصال بی سیم قابل اعتماد و ایمن با رمزگذاری

میکروفون DJI می تواند با استفاده از فناوری رمزگذاری DJI برای ارتباطات ایمن، صدای واضح را در فواصل زمانی حداکثر 820 دقیقه ضبط کند.
سیستم انتقال بی سیم بهینه شده، پخش صدای پایدار و قابل اعتماد را حتی در مناطق شلوغ مانند ایستگاه های قطار، مراکز خرید و دفاتر تضمین می کند.
این سیستم با کار در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، که فرکانس‌های خارج از تلویزیون، پخش رادیویی و میکروفون بی‌سیم UHF را اشغال می‌کند، از تداخل تلویزیون و رادیو جلوگیری می‌کند.
کارکرد آسان با صفحه نمایش لمسی داخلی

رابط لمسی گیرنده پیکربندی سیستم را آسان می کند.
می توانید سطوح بهره را بین -12 و +12 دسی بل مشاهده و تنظیم کنید تا تنظیمات مناسب برای محیط خود را پیدا کنید. عمر باتری، وضعیت ضبط و قدرت سیگنال بی سیم نیز نمایش داده می شود.
از صفحه لمسی می توان برای قطع کردن میکروفون فرستنده از راه دور، شروع یا توقف ضبط، تنظیم صدای هدفون و جابجایی بین آهنگ های ایمن استریو، مونو یا -6 دسی بل استفاده کرد.
بسیار سازگار است

دستگاه های مختلف به معنای آداپتورهای ورودی متفاوت هستند و DJI Mic همه آنها را پوشش می دهد.
اگر می خواهید از DJI Mic با گوشی هوشمند استفاده کنید، کافی است آداپتور Lightning یا USB Type-C را در درگاه توسعه در پایین گیرنده قرار دهید، آن را به گوشی خود متصل کرده و شروع به عکاسی کنید.
گیرنده را می توان از طریق یک آداپتور کفش داغ بر روی یک دوربین DSLR/بدون آینه نصب کرد. از یک کابل 3.5 میلی متری TRS برای اتصال کانکتور میکروفون 3.5 میلی متری دوربین به کانکتور خروجی صدای 3.5 میلی متری گیرنده استفاده کنید و شروع به ضبط در دوربین خود کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن دی جی ای استاندارد DJI Mic Compact Digital Wireless Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن دی جی ای استاندارد DJI Mic Compact Digital Wireless Microphone"، کلیک کنید.