برسی لنز سیگما مدل Sigma 50mm f/1.2 DG DN Art Lens (Sony E)

شرح

بررسی لنز هنری Sigma 50mm f/1.2 DG DN (Sony E)


سبک‌ترین لنز در کلاس خود و درخشان‌ترین لنز 50 میلی‌متری سیگما، Art 50mm f/1.2 DG DN برای دوربین‌های E-mount سونی، لنزی با طراحی خوب برای استفاده روزمره است. این لنز با استفاده از موتورهای HLA دوگانه (حرک خطی با پاسخ بالا) سیگما، عملکردی بی صدا و با سرعت بالا را ارائه می دهد. در عین حال، این سیستم فوکوس امکان طراحی فشرده‌تری را فراهم می‌کند و به سبک‌تر شدن این لنز نسبت به همتایان آنالوگ خود کمک می‌کند. این فاصله کانونی کلاسیک، همراه با حداکثر دیافراگم بسیار عریض f/1.2، به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون زحمت از سوژه‌های مختلف عکس بگیرند. همچنین دکمه‌ها و سوئیچ‌های عملکرد فیزیکی وجود دارند که سهولت کلی استفاده از لنز و همچنین قابلیت اطمینان آن را در زمینه بهبود می‌بخشند. یک پوشش چند لایه فوق العاده روی عناصر شیشه ای برای کاهش شبح و بهبود کنتراست استفاده شده است.

بوکه صاف و چشمگیر
این لنز پرایم 50 میلی‌متری با حداکثر دیافراگم f/1.2، بوکه‌ای غنی و زیبا ارائه می‌کند. این نه تنها یک مزیت بزرگ برای ایجاد تصاویر هنری و جذاب تر است، بلکه به شما امکان می دهد تا در شرایط نوری دشوار تصاویر دقیقی را ثبت کنید.
دیافراگم 13 تیغه ای لنز برای اولین بار برای سیگما است و شکل گرد خود را حفظ می کند و به ایجاد بوکه صاف و گرد حتی در صورت توقف کمک می کند.

ساخت و ساز استثنایی
دوربین 50 میلی‌متری f/1.2 که با در نظر گرفتن راحتی طراحی شده است، به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها برای کمک به عکاسی مجهز است. یک دکمه AFL برای حفظ فوکوس در یک فاصله در دسترس است. برخی از مدل‌های دوربین اجازه سفارشی‌سازی عملکرد AFL را می‌دهند.
ساختار لنز مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش، همراه با پوشش مقاوم در برابر آب و روغن روی عنصر لنز جلویی، یک لنز کلی با دوام ایجاد می کند که در این زمینه قابل اعتماد است.

حلقه دیافراگم قابل قفل است و بسته به ترجیح شما می تواند روی کلیک/کلیک تنظیم شود.

مزایای بیشتر
ساخت لنز: 17 عنصر در 12 گروه
سایبان گلبرگ با مکانیزم قفل
دیافراگم 13 باله گرد
وزن: 1.6 پوند
شیشه با ضریب شکست بالا و چهار عدسی کروی
سازگار با ویژگی های AF Assist در دوربین های E-mount سازگار
اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز سیگما مدل Sigma 50mm f/1.2 DG DN Art Lens (Sony E)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز سیگما مدل Sigma 50mm f/1.2 DG DN Art Lens (Sony E)"، کلیک کنید.