برسی رکوردر صدا سونی مدل Sony TX660 Digital Voice Recorder

شرح

نقد و بررسی ضبط صوت دیجیتال سونی TX660


با بدنه فلزی براق و صفحه نمایش OLED با نور پس زمینه، ضبط صوت دیجیتال Sony TX660 ضبط صدای استریو با کیفیت بالا را در فرمی فشرده ارائه می دهد که به راحتی در جیب شما قرار می گیرد. TX660 16 گیگابایت حافظه داخلی برای حداکثر 636 ساعت صدای MP3 با سرعت 48 کیلوبیت در ثانیه در یک ضبط و یک باتری داخلی لیتیوم یونی قابل شارژ برای حداکثر 17 ساعت ضبط مداوم ارائه می دهد.

ایده‌آل برای هر سناریوی ضبط صدا، از جمله یادداشت‌های صوتی، مصاحبه‌ها، جمع‌آوری اخبار الکترونیکی و ضبط‌های میدانی ساده، TX660 به لطف ویژگی‌های بصری مانند ضبط تک لمسی، حالت ضبط خودکار صدا که ضبط صدا را برای فرکانس‌های صوتی بهینه می‌کند، آسان است. و یک جک هدفون 3.5 میلی متری برای نظارت و پخش راحت ضبط. و با پشتیبانی از فرمت های ضبط با کیفیت بالا مانند PCM خطی 48 کیلوهرتز / 16 بیتی و MP3 با حداکثر سرعت 320 کیلوبیت بر ثانیه، هرگز یک جزئیات را از دست نخواهید داد.

درست در جیب شما جا می شود

TX660 با طراحی سبک و بسیار باریک، به راحتی در جیب شما قرار می گیرد، بنابراین می تواند در یک لحظه آماده رفتن به هر کجا که می روید. طراحی بدنه فلزی براق در دستان شما احساس بسیار خوبی دارد و به همان اندازه که کاربردی است، شیک است.

ضبط با کیفیت بالا

یک میکروفون استریو دیجیتال پیشرفته، نویز سیگنال پس زمینه را بدون کاهش حساسیت میکروفون کاهش می دهد. بعلاوه، شکل سهموی نصب شده آن می تواند صدای استریو با کیفیت بالا را با حداقل تلاش ضبط کند.

میکروفون داخلی، استریو با درک گفتار بالا

فرمت ضبط MP3 و خطی PCM تا 48 کیلوهرتز / 16 بیت

فرمت های پخش MP3، WMA، AAC-LC و PCM خطی

پاسخ فرکانس 96 هرتز تا 20 کیلوهرتز در PCM، ایده آل برای

گفتار انسان

پشتیبانی از نرخ بیت متغیر، تا 320 کیلوبیت در ثانیه

ضبط استریو یا مونو

کنترل سرعت پخش و بلندگوهای داخلی

جک 3.5 میلی متری هدفون استریو برای نظارت بر کیفیت

با ضبط خودکار صدای پس زمینه را کاهش دهید صحبت کردن کسی را ضبط کنید؟ برای بهینه سازی تنظیمات ضبط صدا برای فرکانس های صوتی، ضبط خودکار صدا را روشن کنید. به دلیل تنظیمات نادرست میکروفون، ضبط تمیزتری با نویز پس زمینه کمتر و احتمال از دست دادن صدا کمتری خواهید داشت.

شهودی و راحت

هنگامی که نیاز دارید ضبط را سریع شروع کنید، از ویژگی ضبط با یک فشار استفاده کنید و ضبط بلافاصله شروع می شود، حتی اگر دستگاه خاموش باشد. TX660 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است، بنابراین شما فضای زیادی برای ذخیره صدای خود دارید، که به شما امکان می دهد تا 636 ساعت را همزمان ضبط کنید یا حداکثر 5000 فایل جداگانه را ذخیره کنید.

با صفحه نمایش OLED که 41 درصد بزرگتر از ضبط کننده TX650 است، می توانید ضبط های خود را پیگیری کنید و متن را راحت تر از همیشه بخوانید. و هنگامی که ضبط های شما بسیار طولانی است، می توانید از عملکرد Time Jump برای رد کردن 10٪ از کل زمان پخش هر ضبط استفاده کنید و به راحتی بخش های مهم جلسه، مصاحبه یا سخنرانی خود را پیدا کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر صدا سونی مدل Sony TX660 Digital Voice Recorder" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر صدا سونی مدل Sony TX660 Digital Voice Recorder"، کلیک کنید.