برسی رکوردر صدا سونی مدل Sony ICD-PX370 Digital Voice Recorder with USB

شرح

ضبط صوت دیجیتال Sony ICD-PX370 با بررسی USB


Sony ICD-PX370 یک ضبط کننده صدای دیجیتال است که ضبط آسان جلسات، سخنرانی ها و دیگر سناریوهای قابل اجرا را تسهیل می کند. میکروفون داخلی به شما امکان می دهد MP3 های مونو را به راحتی ضبط کنید و بسته به میزان بیت MP3 که انتخاب می کنید، می توانید بین 39 تا 159 ساعت صدا ضبط کنید.

می توانید از طریق بلندگوی داخلی یا با هدفون از طریق جک 3.5 میلی متری هدفون گوش دهید. با یک رابط USB داخلی، می توانید دستگاه را مستقیماً بدون کابل اضافی به رایانه متصل کنید. از دیگر ویژگی های این ضبط می توان به کنترل دیجیتال صدا، کاهش نویز، جستجوی آسان، برچسب گذاری آهنگ و … اشاره کرد. این دستگاه با دو باتری قلمی کار می کند که در ضبط کننده صدا موجود است.

توابع اساسی

ضبط صوتی MP3 آسان و راحت

عمر باتری می تواند بیش از 57 ساعت دوام بیاورد

حالت بهینه ضبط صدا برای ضبط صدای واضح تر، نویز پس زمینه را کاهش می دهد.

انتخاب صحنه به شما امکان می دهد تنظیمات موسیقی، جلسات و حالت های دیگر را تغییر دهید.

4 گیگابایت حافظه ارائه شده، قابل ارتقا با کارت microSD

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر صدا سونی مدل Sony ICD-PX370 Digital Voice Recorder with USB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر صدا سونی مدل Sony ICD-PX370 Digital Voice Recorder with USB"، کلیک کنید.