برسی دوربین کانن Canon PowerShot SX70 HS Digital Camera

نقدر و برسی

دوربین کانن Canon PowerShot SX70 HS Digital Camera

شرح

بررسی دوربین دیجیتال Canon PowerShot SX70 HS


دوربین PowerShot SX70 HS کانن یک دوربین همه کاره با وضوح بالا است که دارای لنز زوم با زاویه باز 65 برابر است. سنسور 20.3 مگاپیکسلی CMOS با پردازشگر تصویر DIGIC 8 جفت شده است تا تصویربرداری 10 فریم در ثانیه را برای دست زدن به سوژه های متحرک و همچنین توانایی ضبط محتوای ویدئویی 4K UHD و همچنین ایجاد فیلم های 4K با گذر زمان ارائه دهد. برای کار در موقعیت‌های مختلف تصویربرداری، زوم اپتیکال 65 برابری محدوده فاصله کانونی با زاویه باز تا سوپر تله‌فوتو را پوشش می‌دهد و با پنج توقف موثر تثبیت‌کننده تصویر تکمیل می‌شود تا لرزش دوربین را برای عکاسی دستی واضح‌تر به حداقل برساند. علاوه بر قابلیت تصویربرداری، این دوربین همچنین دارای منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 متری برای تصویر واضح در سطح چشم است و Wi-Fi داخلی و بلوتوث امکان کنترل بی سیم و اشتراک گذاری یکپارچه را فراهم می کند.

سنسور 20.3 مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8
یک سنسور 20.3 مگاپیکسلی CMOS با یک پردازشگر تصویر DIGIC 8 جفت شده است تا کیفیت تصویر قابل توجه و سرعت عکسبرداری 10 فریم در ثانیه، فیلمبرداری 4K UHD و فیلم های تایم لپس 4K را در دوربین ارائه دهد. سنسور و پردازنده با هم کیفیت تصویر تمیز و حساسیت افزایش یافته با کمترین نویز را برای عملکرد در شرایط نوری دشوار تولید می کنند.
لنز زوم 65 برابر و لرزشگیر تصویر
یک لنز زوم اپتیکال 65 برابری، محدوده فاصله کانونی 1365-21 میلی‌متر از زاویه باز تا سوپر تله فوتو را برای دست زدن به انواع سوژه‌ها ارائه می‌کند. این محدوده وسیع با یک سیستم تثبیت کننده تصویر منعطف تکمیل می شود که لرزش دوربین را تا پنج استاپ به حداقل می رساند.
طراحی بدنه و اتصال بی سیم
یک منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 متری به عنوان وسیله ای واضح و روشن برای مشاهده در سطح چشم در دسترس است.
Wi-Fi داخلی به شما امکان می دهد عکس ها و ویدیوهای خود را به صورت بی سیم با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی متصل به اشتراک بگذارید و همچنین با استفاده از برنامه Camera Connect دوربین را از راه دور از یک دستگاه تلفن همراه کنترل کنید.
دستگاه های تلفن همراه همچنین می توانند از طریق بلوتوث به دوربین متصل شوند تا تنظیمات را از راه دور انجام دهند و تصویر زنده را از تلفن هوشمند یا تبلت خود دریافت کنند. اتصال بلوتوث همچنین به شما این امکان را می دهد که از داده های موقعیت مکانی گوشی هوشمند خود برای برچسب گذاری جغرافیایی عکس های خود استفاده کنید و همچنین می توانید برای ارجاع آسان به تصاویر خود تاریخ گذاری کنید.
سایر عملکردهای دوربین
Zoom Framing Assist به‌طور خودکار بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی می‌کند تا هنگام استفاده از فواصل کانونی بیشتر، سوژه را در کادر و در فوکوس نگه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کانن Canon PowerShot SX70 HS Digital Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کانن Canon PowerShot SX70 HS Digital Camera"، کلیک کنید.