برسی دوربین کانن Canon PowerShot G7 X Mark III Digital Camera (Black)

شرح

بررسی دوربین دیجیتال Canon PowerShot G7 X Mark III (مشکی)


Canon PowerShot G7 X Mark III مشکی با ارائه روانی چندرسانه‌ای در طراحی جمع‌وجور، دوربینی شیک است که با طراحی حسگر پیشرفته و قابلیت‌های تصویربرداری انعطاف‌پذیر متمایز است. سنسور 1 اینچی CMOS 20.1 مگاپیکسلی آن از طراحی انباشته شده همراه با پردازشگر تصویر DIGIC 8 برای ارائه فوکوس سریع، تصاویر با وضوح کامل تا حداکثر 20 فریم در ثانیه و فیلمبرداری UHD 4K30p استفاده می کند. از نظر اپتیکال، G7 X Mark III دارای یک لنز زوم 4.2 برابری است که محدوده فاصله کانونی 24-100 میلی متر را برای میدان های دید تله فوتو با زاویه دید عریض تا کوتاه پوشش می دهد. حداکثر محدوده دیافراگم f/1.8-2.8 مناسب است، همچنین لرزشگیر اپتیکال تصویر مناسب است. که اثرات لرزش دوربین را جبران می کند. طراحی باریک این دوربین همچنین دارای صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با کج 180 درجه است و دارای بلوتوث و Wi-Fi برای اتصال بی سیم به یک دستگاه تلفن همراه است.

سنسور CMOS انباشته 20.2 مگاپیکسلی 1 اینچی و پردازنده DIGIC 8

G7 X Mark III که به سنسور CMOS انباشته 1 اینچی 20.1 مگاپیکسلی مجهز است، عملکرد تصویربرداری چشمگیری را ارائه می دهد که با سرعت بالا و نویز کم مشخص می شود. سرعت فوکوس سریع، عکاسی پیاپی تا 20 فریم در ثانیه و ضبط ویدیوی UHD 4K30p و Full HD 120p همچنین منحصر به فرد، این دوربین از ضبط ویدیوی عمودی همراه با پخش زنده YouTube، از طریق حساب Canon iMAGE GATEWAY و قابلیت استفاده کند پشتیبانی می کند. میکروفون خارجی و خروجی HDMI تمیز کیفیت ضبط را بهبود می بخشد.

لنز با زوم اپتیکال 4.2 برابر

لنز زوم اپتیکال جهانی 4.2 برابر محدوده فاصله کانونی 24-100 میلی متر از زاویه دید عریض تا تله فوتو کوتاه را پوشش می دهد و دارای حداکثر دیافراگم f/1.8-2.8 با تثبیت کننده تصویر برای عکاسی دستی در شرایط نوری دشوار است. حداکثر دیافراگم سریع همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان برای فوکوس انتخابی فراهم می کند.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی پشتی 1.04 متری ابزاری عالی برای نظارت بر نمای زنده، بررسی تصویر و ناوبری منو فراهم می کند. طراحی لمسی بصری آن همچنین فوکوس خودکار لمسی و کشویی را برای انتخاب آسان نقطه فوکوس فعال می کند. علاوه بر این، طراحی برگردون 180 درجه برای نیازهای وبلاگ نویسی چهره به چهره و سلفی گرفتن بسیار مناسب است.

چرخ جبران نوردهی و همچنین حلقه‌های کنترل فیزیکی و کلیدهای فرمان، کنترل مستقیم و آسانی را بر تنظیمات مختلف عکاسی به شما می‌دهند.
شارژ باتری دوربین از پاوربانک، پریز یا کامپیوتر از طریق درگاه USB امکان پذیر است.
بلوتوث داخلی و Wi-Fi انتقال بی سیم تصاویر را به یک دستگاه تلفن همراه متصل و همچنین کنترل از راه دور دوربین از طریق برنامه Canon Camera Connect را امکان پذیر می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کانن Canon PowerShot G7 X Mark III Digital Camera (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کانن Canon PowerShot G7 X Mark III Digital Camera (Black)"، کلیک کنید.