برسی دوربین کانن Canon PowerShot G7 X Mark II Digital Camera

شرح

بررسی دوربین دیجیتال Canon PowerShot G7 X Mark II


دوربین دیجیتال کانن PowerShot G7 X Mark II با ترکیب کیفیت قابل توجه تصویر با کنترل پیشرفته، یک دوربین کامپکت با ویژگی های عالی است. این دوربین با استفاده از یک سنسور CMOS 1 اینچی 20.1 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر DIGIC 7، حداکثر ISO 12800 را در حالت برنامه ارائه می دهد و کیفیت تصویر صاف را با کاهش نویز در شرایط کم نور به دست می آورد. این لنز با حداکثر سرعت 8 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری Full HD 1080p60، یک لنز همه کاره زوم 4.2 برابری است که محدوده فاصله کانونی 24-100 میلی متر را پوشش می دهد، حداکثر دیافراگم f/1.8-f/2.8 و عملکرد پایدار در آن از کل پشتیبانی می کند. محدوده زوم و همچنین از کار در شرایط نوری دشوار سود می برد. صفحه نمایش لمسی LCD نقطه کج ابزاری طبیعی برای نوشتن تصاویر از زوایای مختلف عکاسی فراهم می کند. علاوه بر این، G7 X Mark II همچنین دارای Wi-Fi داخلی با NFC برای اشتراک‌گذاری بی‌سیم تصویر با گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها و همچنین کنترل دوربین از راه دور از دستگاه‌های تلفن همراه متصل است.

سنسور CMOS 1 اینچی 20.1 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر DIGIC 7

یک سنسور 1 اینچی CMOS 20.1 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر DIGIC 7 که کیفیت تصویر قابل توجهی را در موقعیت‌های مختلف ارائه می‌کنند، سیستم HS Canon را ایجاد می‌کنند که تصاویری تمیز و شفاف با کمترین نویز و محدوده دینامیکی گسترده و با حساسیت بالا ارائه می‌دهد. تا ISO 12800

پردازنده DIGIC 7 علاوه بر کیفیت تصویر، قابلیت ضبط فایل‌های خام یا JPEG تا 8 فریم بر ثانیه یا ضبط ویدیوی Full HD 1080p60 با فرمت MP4 با صدای استریو، سرعت فوکوس و قابلیت ردیابی برای حفظ فوکوس را دارد. سوژه های متحرک، حتی در شرایط کم نور و کنتراست کم، همچنین یک پردازنده تثبیت کننده دوگانه را فعال می کند که داده های تصویر را تفسیر می کند تا به طور هوشمند تاری ناشی از لرزش دوربین را کاهش دهد.
لنز با زوم اپتیکال 4.2 برابر و IS هوشمند

یک لنز زوم اپتیکال داخلی 4.2 برابر، محدوده فاصله کانونی 100-24 میلی‌متر را ارائه می‌کند و دارای حداکثر گستره دیافراگم روشن f/1.8-f/2.8 است تا از مزیت کار در شرایط نوری دشوار در سراسر محدوده زوم استفاده کند. این حداکثر دیافراگم سریع همچنین با دیافراگم 9 تیغه کار می کند تا هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی، کیفیت بوکه صافی ایجاد کند. علاوه بر این، هر عنصر لنز با یک پوشش Super Spectra پوشانده شده است تا به طور قابل توجهی شعله ور شدن لنز و شبح در هنگام عکاسی در شرایط نوری روشن را کاهش دهد.

یک سیستم لرزشگیر تصویر هوشمند IS نیز در طراحی لنز گنجانده شده است تا لرزش دوربین را برای سناریوهای مختلف عکسبرداری به حداقل برساند:

IS معمولی: طیف گسترده ای از حرکات دوربین را هنگام عکسبرداری تصحیح می کند.

Panning IS: برای استفاده در هنگام عکسبرداری از عکس های ردیابی در نظر گرفته شده است، این تنظیم تضمین می کند که IS با حرکت جانبی مورد نظر دوربین تداخلی ایجاد نمی کند.

IS ماکرو (هیبرید): هم برای عکس و هم برای فیلم استفاده می شود. همچنین تاری حرکت مرتبط با فیلمبرداری در حین راه رفتن را جبران می کند.

سه پایه: هنگام عکاسی از سه پایه، تثبیت کننده تصویر غیرفعال است.

داینامیک IS: این تنظیم هنگام ضبط ویدیو با فواصل کانونی بیشتر هنگام راه رفتن یا حرکت مؤثر است.

IS قدرتمند: ایده آل برای عکاسی در فواصل کانونی تله فوتو، این حالت لرزش دوربین را جبران می کند، که در بزرگنمایی های بالاتر آشکارتر می شود.

Active Tripod IS: برخلاف حالت سه پایه ثابت، این حالت سه پایه ویدیویی لرزش های خفیفی را که ممکن است هنگام ضبط ویدیو از سه پایه رخ دهد، جبران می کند.

طراحی بدنه و وای فای داخلی

مشخصات شیک و جمع و جور دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 3.0 اینچی با 1.04 متر نقطه است که دارای طراحی شیب 180 درجه به بالا و 45 درجه برای پشتیبانی از سلفی گرفتن یا کار از زوایای عکاسی کم است.

یک حلقه کنترل دستی برای کنترل بصری تنظیمات دوربین و نوردهی انتخابی، لنز را احاطه کرده است. همچنین می‌توان حلقه را طوری تنظیم کرد که فواصل کلیکی برای تشخیص لمسی تغییرات تنظیمات داشته باشد، یا می‌توان آن را برای انتقال صاف و بی‌صدا بین تنظیمات حذف کرد.
Wi-Fi داخلی با NFC به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهای خود را به‌صورت بی‌سیم با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی متصل به اشتراک بگذارید و همچنین با استفاده از برنامه Camera Connect دوربین را از راه دور از دستگاه تلفن همراه کنترل کنید.

سایر عملکردهای دوربین

Picture Style کنترل رنگ، کنتراست و وضوح تصاویر را در دوربین فراهم می کند.

تبدیل فایل‌های خام در دوربین به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به پردازش آن‌ها در رایانه، پیش‌نمایش و اصلاحات را روی فایل‌ها اعمال کنید.

ویژگی Time-Lapse Movie به طور خودکار تصاویر ضبط شده متوالی را که در فواصل زمانی از پیش تعیین شده گرفته شده اند جمع آوری می کند و آنها را در یک فایل فیلم برای پخش روان ترکیب می کند.

یک عملکرد پان ویژه می تواند روی سوژه قفل شود و با تثبیت تصویر به طور خودکار سرعت شاتر را تنظیم کند تا یک سوژه متحرک واضح را در پس زمینه تار نشان دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کانن Canon PowerShot G7 X Mark II Digital Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کانن Canon PowerShot G7 X Mark II Digital Camera"، کلیک کنید.