برسی دوربین عکاسی سونی Sony ZV-E10 II Mirrorless Camera with 16-50mm Lens (Black)

نقدر و برسی

دوربین عکاسی سونی Sony ZV-E10 II Mirrorless Camera with 16-50mm Lens (Black)

شرح

بررسی دوربین بدون آینه 16-50 میلی متری Sony ZV-E10 II (مشکی)


سونی ZV-E10 II عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خود که بر روی محتوا متمرکز شده بود، دارای سنسور 26 مگاپیکسلی APS-C برای عملکرد سریع‌تر و تصاویر با کیفیت بالا در فرمی فشرده است که برای ولاگرها طراحی شده است. این امر ZV-E10 II را با مدل‌های آزمایش شده و واقعی مانند FX30 و a6700 همراستا می‌کند. حالت های عکاسی خلاقانه داخلی، یک میکروفون جهت دار 3 کپسولی و یک صفحه نمایش لمسی LCD مفصلی 3 اینچی با پشتیبانی از جهت عمودی و نور یکپارچه داخلی، یک دستگاه ولاگ چند منظوره قدرتمند را ایجاد می کند. از دیگر پیشرفت‌های قابل توجه ZV-E10 II می‌توان به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز ۷۵۹ نقطه‌ای، حالت Cinematic Vlog، پردازنده هوش مصنوعی و سازگاری با باتری‌های NP-FZ100 با ظرفیت بیشتر اشاره کرد.

ویژگی های وبلاگ ها

طراحی دوربین بهینه شده
صفحه نمایش لمسی 3 اینچی 1.04 متری عقب با طراحی برگردان به شما این امکان را می دهد که به راحتی از خود ضبط کنید یا به راحتی سلفی بگیرید. هنگام ضبط، نور پس زمینه داخلی یک قاب قرمز در اطراف صفحه نمایش LCD ایجاد می کند. اگر عمودی شلیک کنید. TikTok یا Instagram، صفحه LCD شما نیز برای نمایش اطلاعات به صورت عمودی می چرخد.
یک میکروفون جهت دار 3 کپسولی که مخصوص ضبط صدا به جلو برای برنامه های vlog و مصاحبه طراحی شده است. شیشه جلوی ویژه اعوجاج را هنگام عکاسی در فضای باز به حداقل می رساند.
پورت های میکروفون و هدفون 3.5 میلی متری نیز برای ضبط صوتی پیشرفته تر ارائه شده است و کفش چند رابط دارای قابلیت ضبط صدا نیز می باشد. کفش جانبی از یک رابط صوتی دیجیتال پشتیبانی می کند که به دستیابی به نویز کمتر در حین ضبط کمک می کند و همچنین در هنگام کار با میکروفون های نصب شده روی کفش، به هم ریختگی کابل ها و نیاز به برق خارجی را از بین می برد.

اتصال و پخش زنده
پورت‌های ZV-E10 II شامل خروجی ویدیوی micro-HDMI و خروجی داده USB-C است که می‌تواند اشتراک‌گذاری ویدیو با رایانه یا دستگاه تلفن همراه سازگار را آسان کند. حتی می توانید با استفاده از پورت داده USB-C یا وای فای یکپارچه 5 گیگاهرتزی، در رسانه های اجتماعی پخش زنده داشته باشید. پورت داده USB-C همچنین از انتقال کابل با سرعت بالا به دستگاه سازگار از طریق برنامه Sony Creators پشتیبانی می کند. پروتکل های RTMP، RTMPS و SRT و همچنین استانداردهای UVC پشتیبانی می شوند که به شما امکان می دهد از دوربین به عنوان وب کم استفاده کنید.

حالت های عکاسی تخصصی
تنظیم Product Showcase برای وبلاگ‌ها و ویدیوهای بررسی محصول یا نمایش محصول مناسب است و امکان انتقال سریع و روان بین صورت سوژه و سوژه مقابل لنز را فراهم می‌کند.
پس‌زمینه بدون فوکوس به شما امکان می‌دهد فوراً با استفاده از عملکرد دکمه سفارشی به حداکثر تنظیم دیافراگم لنز متصل شوید و سوژه خود را با عمق میدان کم و بوکه جدا کنید.
Focus Breathing Compensation به طور فعال هرگونه اعوجاج بصری را که ممکن است هنگام تغییر فوکوس دوربین به صورت دستی یا خودکار ایجاد شود، تصحیح می کند.
حالت آهسته و سریع (S&Q) به عکاسان اجازه می‌دهد تا ویدیوی Full HD را با افزایش‌های تنظیم شده بین 1 تا 120 فریم در ثانیه ضبط کنند. این تنظیم به شما اجازه می دهد تا سرعت عمل را کاهش دهید و همچنین صحنه آهسته را سرعت بخشید.
کیفیت تصویر، فوکوس خودکار و ویدیوی 4K

سنسور 26 مگاپیکسلی APS-C Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR
مانند سنسور موجود در پرچمدار FX30 یا a6700، ZV-E10 II دارای سنسور Exmor CMOS با فرمت APS-C با 26 مگاپیکسل برای کیفیت تصویر صاف و عالی با کمترین نویز است. محدوده حساسیت بالای ISO 100-32000 را می توان به ISO 102400 برای بهبود عملکرد در نور کم افزایش داد. این سنسور با پردازنده ارتقا یافته BIONZ XR برای عملکرد 8 برابر سریعتر با افزایش نرخ نمونه 5.6K کار می کند.

تشخیص فاز پیشرفته
ZV-E10 II دارای تشخیص فاز هیبریدی سریع 759 نقطه ای و یک پردازنده هوش مصنوعی برای بهبود تشخیص سوژه است. فوکوس خودکار چشمی بی‌درنگ می‌تواند تمرکز بر چشم انسان یا حیوان را برای وضوح مطمئن هنگام ایجاد پرتره در اولویت قرار دهد. در صورت انتخاب، این ویژگی با فشار دادن دکمه شاتر تا نیمه فعال می شود و می توانید اولویت بندی چشم راست یا چپ را انتخاب کنید. ردیابی بلادرنگ از الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای شناسایی و ردیابی خودکار اجسام متحرک استفاده می‌کند. اگر فوکوس خودکار با اولویت چهره/چشم روشن باشد، این روش ردیابی چشم یا صورت سوژه را در زمان واقعی بسته به موقعیت سوژه متحرک ردیابی می کند.

فیلمبرداری 4K
ضبط ویدیوی UHD 4K تا 60p امکان پذیر است و از بازخوانی کامل پیکسل با نمونه برداری بیش از حد 5.6K برای ثبت جزئیات بیشتر با کاهش موآر و الایاس استفاده می کند. ضبط Full HD 1080p نیز با نرخ فریم تا 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌شود و هر دو وضوح از فرمت‌های XAVC HS و XAVC SI با سرعت 600 مگابیت بر ثانیه با نمونه‌برداری 4:2:2 استفاده می‌کنند. این دوربین دارای رنگ S-Cineton و S-Log 3 است که امکان کنترل درجه بندی بهتر و استفاده کامل از محدوده دینامیکی 14 استاپ را فراهم می کند. همچنین می توانید LUT ها را تنظیم کنید یا از حالت Creative Looks برای اعمال جلوه های رنگی از پیش تعیین شده در عکس های خود در حین عکاسی استفاده کنید.
ظرفیت باتری بیشتر
برای قرار دادن باتری NP-FZ100، ZV-E10 II اکنون دارای طراحی بدنه کمی بزرگتر است، در حالی که یک فاکتور فرم کلی جمع و جور برای قابلیت حمل حفظ می کند. هنگام استفاده از باتری NP-FZ100، اکنون می توانید تقریباً 610 عکس با یک بار شارژ بگیرید که 30 درصد افزایش نسبت به مدل قبلی دارد. همچنین می توان برق را از طریق درگاه USB-C یا از طریق آداپتور برق اختیاری به دوربین تامین کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی سونی Sony ZV-E10 II Mirrorless Camera with 16-50mm Lens (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی سونی Sony ZV-E10 II Mirrorless Camera with 16-50mm Lens (Black)"، کلیک کنید.