برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro MAX 360 Action Camera

توضیحات

دوربین اکشن GoPro MAX 360

عکس‌ها و ویدیوها را بدون جابجایی خود دوربین حرکت دهید اکشن GoPro MAX 360 گرفتن با استفاده از لنزهای جانبی مخالف، MAX می‌تواند هر اتفاقی را که در حال رخ دادن است در یک نمای 360 درجه، در فیلم‌هایی با وضوح حداکثر 4992 x 2496 و عکس‌های ثابت با وضوح 5760 x 2880 ثبت کند. هر دو عکس و ویدیو به‌طور خودکار در پیوند هستند دوربین برای ویرایش انعطاف پذیر و به اشتراک گذاری به راحتی. همچنین می‌تواند از تنها یک لنز برای گرفتن عکس‌های اکشن سنتی GoPro HERO در صورت نیاز استفاده کند.

MAX از حالت های مختلفی برای فیلم ها و عکس های خلاقانه پشتیبانی می کند، مانند حالت PowerPano که می تواند عکس های 270 درجه را بدون اعوجاج ثبت کند. حالت TimeWarp به شما امکان می دهد در حالت استاندارد HERO با ویژگی سرعت متغیر ضبط کنید. می توانید با یک ضربه سرعت ویدیوی خود را در زمان واقعی کاهش دهید و سپس سرعت آن را افزایش دهید. MAX از فرمت ویدیویی HEVC پشتیبانی می‌کند که فایل‌های بسیار کوچک را با حفظ کیفیت تصویر ضبط می‌کند و فضای ارزشمندی را روی کارت SD شما ذخیره می‌کند.

چهار اندازه لنز برای انتخاب وجود دارد: باریک، خطی، عریض و حداکثر SuperView برای عکس‌های فوق عریض. HyperSmooth تثبیت کننده نرمی را برای عکس های اکشن شما فراهم می کند، از جمله تراز کردن افق درون دوربین برای فیلمبرداری فوق العاده پایدار در هر دو حالت HERO و 360 برای تکمیل ویدیوی کروی دوربین، صدای کروی نیز ضبط می شود. با استفاده از شش میکروفون، می‌توانید صداها را از همه جهات دریافت کنید و هنگام پخش ویدیو، صدای فراگیر 360 درجه ایجاد کنید.

MAX مانند پسرعموهای HERO7 یا HERO8 Black خود از پخش زنده 1080p در رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کند. همچنین تا 16 اینچ ضد آب است تا در برابر پاشش نور و باران محافظت کند. صفحه لمسی دوربین کنترل سریع و آسانی را فراهم می کند، اما زمانی که دستان شما پر است، MAX 14 دستورات صوتی را به بیش از ده زبان و لهجه درک می کند. فقط بگویید “GoPro, take a picture” و MAX شما از تنظیمات فعلی شما برای گرفتن عکس استفاده می کند. همچنین دارای یک خروجی USB Type-C برای آپلود ویدیوی شما در رایانه شماست.

MAX دارای یک باتری قابل شارژ لیتیوم یونی 1600 میلی آمپر ساعتی، یک پایه چسب خمیده، دو لنز محافظ، دو درپوش لنز، یک سگک نصب و یک کابل شارژ USB Type-C است. ضبط MAX حداقل به کارت microSD کلاس 10 یا UHS-1 تا 256 گیگابایت نیاز دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro MAX 360 Action Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro MAX 360 Action Camera"، کلیک کنید.