برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO12 Black

توضیحات

بررسی دوربین اکشن سیاه GoPro HERO12


اگرچه GoPro HERO12 Black دارای سخت افزاری مشابه نسخه قبلی خود است – یک سنسور تصویر 27 مگاپیکسلی که قادر به ضبط ویدیوی 5.3K60 است – عمر باتری بهبود یافته، فناوری HyperSmooth 6.0 و افزایش قابلیت های بی سیم بلوتوث. سنسور تصویر می تواند به راحتی عکس های 27 مگاپیکسلی RAW و همچنین ویدئوهای 5.3K60، 4K120 و 2.7K240 را ضبط کند. تثبیت کننده تصویر دیجیتال HyperSmooth 6.0 با AutoBoost تضمین می کند که فیلم شما با کیفیت بالا باقی می ماند و در عین حال برش تصویر را کاهش می دهد. HERO12 همچنین مدیریت توان را برای ضبط مداوم فیلم 2 برابر سریعتر از مدل های قبلی بهبود داده است.

تصاویر HDR با کیفیت بالا

HDR را برای هر دو حالت فیلم (5.3K و 4K) و عکس فعال می کند تا جزئیات بیشتری را در سایه ها و هایلایت ها ارائه دهد. تا 5.3K60 ویدیو یا حداکثر 27 مگاپیکسل RAW با جزئیات واضح و کیفیت تصویر سینمایی بگیرید. حتی می‌توانید با استفاده از برنامه Quik عکس‌های ۲۴.۷ مگاپیکسلی از ویدیوهای خود بگیرید. فیلمبرداری 2.7K با سرعت 240 فریم در ثانیه برای پخش 8 برابر حرکت آهسته.

HyperSmooth 6.0 و AutoBoost

HyperSmooth 6.0 ارتقا یافته دارای یک ویژگی AutoBoost است که برش تصویر را کاهش می دهد که در غیر این صورت می تواند کادربندی شما را به خطر بیندازد. قفل افق 360 درجه فیلم شما را ثابت و افقی نگه می دارد، حتی اگر دوربین شما کاملاً بچرخد.

اتصال صوتی بلوتوث

HERO12 را به دستگاه‌های بلوتوث سازگار مانند میکروفون‌های بی‌سیم وصل کنید تا صدای بهبودیافته را ضبط کنید. حتی می‌توانید هدفون‌های بی‌سیم را برای نظارت بر ضبط‌های صوتی یا تسهیل فرمان‌های صوتی در تنظیمات نویز وصل کنید. هشدارهای دوربین را از طریق هدفون خود بشنوید تا تأیید کنید که HERO12 این فرمان را دریافت کرده است.

حالت های کنترل حرفه ای یا آسان

با دو حالت کنترل HERO12، بین کنترل ساده نقطه و عکاسی یا دوربین کامل انتخاب کنید. کنترل های آسان به شما امکان می دهند عکس خود را کادربندی کنید و دکمه شاتر را فشار دهید تا یک راه حل عکسبرداری یک مرحله ای داشته باشید. برای جابه‌جایی بین عکس‌های عریض و موبایل، حرکت آهسته، جلوه‌های شبانه و سایر تنظیمات، روی صفحه نمایش لمسی 2.27 اینچی ضربه بزنید. کنترل‌های حرفه‌ای توانایی تنظیم دقیق همه حالت‌ها، تنظیمات و عملکردها را برای تنظیم آن‌ها به‌عنوان از پیش تنظیم شده باز می‌کنند.

عمر باتری بهبود یافته است

HERO12 کارایی باتری را بهبود بخشیده است که در ترکیب با باتری Enduro دو برابر مدل قبلی عمر می کند. به طور مداوم ویدیوی 5.3K60 را به مدت 70 دقیقه یا ویدیوی 1080p30 را برای بیش از 1.5 ساعت ضبط کنید.

ابزارهای جدید تقسیم

ابزار عکس تایم لپس را تنظیم کنید تا هنگام تمرین چرخاندن تنیس یا ضربه زدن، تمام اقدامات را در فواصل زمانی تعیین شده ضبط کند. HingSight قبل از ضبط تا 30 ثانیه ویدیو طول می کشد، بنابراین حتی اگر شاتر را خیلی دیر فشار دهید، هیچ عکسی را از دست نخواهید داد. ضبط برنامه ریزی شده شامل GoPro است و برای تأخیر آسان، تا 24 ساعت قبل عکس می گیرد. فیلم Duration Capture از 15 ثانیه تا 3 ساعت فیلم می گیرد.

افکت شب و افکت تایم لپس

Star Trails از چرخش زمین برای ایجاد مسیرهای درخشان با ستارگان در آسمان استفاده می کند.

نقاشی نور، نور متحرک را به قلم مو تبدیل می کند.

Vehicle Light Trails حرکت چراغ های راهنمایی را در شب ثبت می کند.

همگام سازی کد زمانی

اگر بیش از یک HERO12 دارید، می‌توانید به راحتی کد زمانی دوربین را همگام‌سازی کنید تا ویرایش چند دوربینی را آسان کنید. این ویژگی با Final Cut Pro، Adobe Premiere و سایر نرم افزارهای ویرایش سازگار است تا پس از تولید را ساده کند.

ویژگی های پیشرفته تر

برای درجه بندی صاف تر فیلم خود، بین رنگ های 8 بیتی یا 10 بیتی انتخاب کنید.

لنز دیجیتال انحصاری HyperView GoPro فیلم هایی با نسبت تصویر 8:7 گرفته شده توسط حسگر تصویر جدید را می گیرد و آن را به عنوان فیلم با زاویه باز 16:9 برای فیلم های POV همهجانبه ارائه می دهد.

HERO12 خود را در صورت اتصال به وای فای منزل خود وصل کنید و به طور خودکار فیلم خود را در فضای ابری آپلود کنید. یک ویدیوی هایلایت شده به تلفن شما ارسال می شود و سپس می توان آن را با موسیقی و جلوه های همگام سازی شده ویرایش کرد.

اپلیکیشن GoPro Quik

ابزارهای آسان برای استفاده به شما این امکان را می دهند که ویدیوی خود را ویرایش کنید، ویدیوهای برجسته شده به طور خودکار تولید شده را اصلاح کنید یا فیلم های خود را از ابتدا ایجاد کنید. پس از ضبط، لنزهای دیجیتال را تغییر دهید، روی بهترین عکس‌های خود زوم کنید و تصاویر کوچکی را برای پست بعدی خود در رسانه‌های اجتماعی یا ویدیوی YouTube ایجاد کنید. بدون نیاز به استفاده از اتصال USB-C دوربین، به صورت بی سیم ویدیو را در برنامه Quik خود آپلود کنید.

ضد آب، ضد آب، بادوام

فقط این دوربین می تواند تا عمق 33 اینچ را تحمل کند. پوشش ضد آب لنز، شعله ور شدن لنز را برای عکس ها و فیلم های شفاف از بین می برد. یک باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپری دارای ویژگی هایی برای بهبود عملکرد در دماهای پایین در آب و هوای بد است.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO12 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO12 Black"، کلیک کنید.