برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO11 Black Mini

توضیحات

بررسی دوربین اکشن مینی سیاه GoPro HERO11


GoPro HERO11 Black Mini با ارتقاءهای مشابه برادر سایز کامل خود، همان سطح فیلمبرداری را در فرم کوچکتر و فشرده تر ارائه می دهد. حسگر تصویر ارتقا یافته می تواند به راحتی تصاویر ثابت 24.7 مگاپیکسلی را از ویدئوهای 5.3K60 و 2.7K240 ضبط شده بگیرد. تثبیت‌کننده دیجیتال HyperSmooth 5.0 تضمین می‌کند که ویدیوهای شما با کیفیت بالا می‌مانند و از فناوری Horizon Lock بهره می‌برد تا اطمینان حاصل شود که ویدیوهای شما به درستی ردیف می‌شوند.

دو مجموعه از انگشتان نصب تاشو سازگاری بی‌سابقه‌ای را با کلاه ایمنی و فرمان فراهم می‌کنند. کار با دوربین به آسانی فشار دادن دکمه شاتر است. قابلیت‌های Wi-Fi و بلوتوث داخلی به‌طور خودکار ویدیوهای شما را آپلود می‌کنند و نکات برجسته ویدیو را برای ایجاد محتوای کارآمد به دستگاه‌های شما ارسال می‌کنند. این دوربین تا 33 اینچ بدون نیاز به قاب اضافی ضد آب است. دارای یک باتری داخلی لیتیوم یون قابل شارژ است.

ویژگی های دیجیتالی پیشرفته
یک حسگر تصویر جدید میدان دید را برای بزرگنمایی، برش عکس‌های شما، تغییر لنزهای دیجیتال، تنظیم نسبت‌های تصویر و موارد دیگر گسترش می‌دهد و در عین حال بافت‌های غنی و شفافیت را حفظ می‌کند. ویدیوی 5.3K جزئیات واضح و تصاویر سینمایی را ثبت می کند. فیلمبرداری 2.7K با سرعت 240 فریم در ثانیه برای پخش 8 برابر حرکت آهسته.
HyperSmooth 5.0
HyperSmooth ارتقا یافته شامل Horizon Lock برای تثبیت بهبود یافته در نسبت تصویر 4:3 است. AutoBoost حداکثر تثبیت را با حداقل برش تصویر فراهم می کند.
اتصالات گسترده
HERO11 Black Mini دارای دو پایه تاشو است که یکی در پشت دوربین و دیگری در پایین قرار دارد. برای جلوه ای ظریف بر روی کلاه ایمنی یا دستگیره ها و سه پایه ها، از پایه های پایین انتخاب کنید.
کنترل حرفه ای یک دکمه
فقط دکمه شاتر را فشار دهید تا دوربین روشن شود و ضبط شروع شود. برای تنظیم وضوح، نرخ فریم، لنزهای دیجیتال و کیفیت تصویر به Pro Controls بروید.
قابلیت اتصال به وای فای
HERO11 Black Mini خود را به وای فای خانگی خود متصل کنید و به طور خودکار فیلم خود را در فضای ابری آپلود کنید. ویدیوی هایلایت به تلفن شما ارسال می شود و می توان آن را با موسیقی و جلوه های همگام سازی شده ویرایش کرد.
ضد آب و بادوام
فقط این دوربین می تواند تا عمق 33 اینچ را تحمل کند. پوشش ضد خش لنز از آسیب دیدن کیفیت تصویر شما جلوگیری می کند و در صورت لزوم قابل تعویض است.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، پهباد ویدئویی، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به سیدربار مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO11 Black Mini" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO11 Black Mini"، کلیک کنید.