برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO11 Black Creator Edition Bundle

توضیحات

بررسی بسته نرم افزاری نسخه Black Creator Edition GoPro HERO11


این بسته نرم افزاری GoPro HERO11 Black Creator Edition شما را به دوربین اکشن HERO11 Black، رسانه رسانه، حالت نور و دستگیره باتری Volta مجهز می کند. این گنجاندن باعث می شود سازندگان محتوا به راحتی وارد ماجراجویی بعدی خود شوند و ویدیو و صدای 5.3K با کیفیت بالا ضبط کنند. Light Mod نور پرکننده را با عمق ضد آب 33 اضافه می‌کند. دستگیره باتری برای عکاسی مداوم عمر باتری دوربین شما را تا 3 برابر افزایش می‌دهد.

GoPro HERO11 Black
با ویژگی های دیجیتالی پیشرفته، سنسور تصویر 27 مگاپیکسلی و قابلیت های Wi-Fi، GoPro HERO11 Black بهترین دوربین اکشن برای فیلم برداری پویا POV تا 5.3K60 است. حسگر تصویر ارتقا یافته می تواند به راحتی عکس های 27 مگاپیکسلی و همچنین فیلم های 5.3K60 و 2.7K240 را ثبت کند. تثبیت‌کننده دیجیتال HyperSmooth 5.0 تضمین می‌کند که ویدیوهای شما با کیفیت بالا می‌مانند و از فناوری Horizon Lock بهره می‌برد تا اطمینان حاصل شود که ویدیوهای شما به درستی ردیف می‌شوند.

هر دو صفحه نمایش LCD عقب و جلو، نظارت بر ترکیب خود را هنگام عکاسی آسان می کنند. قابلیت‌های Wi-Fi و بلوتوث داخلی به‌طور خودکار ویدیوهای شما را آپلود می‌کنند و نکات برجسته ویدیو را برای ایجاد محتوای کارآمد به دستگاه‌های شما ارسال می‌کنند. خود دوربین تا 33 اینچ بدون نیاز به قاب اضافی ضد آب است. دارای باتری 1720 میلی آمپری قابل شارژ با عملکرد بهبود یافته در دماهای پایین و آب و هوای بد.

ویژگی های دیجیتالی پیشرفته
یک حسگر تصویر جدید میدان دید را برای بزرگنمایی، برش عکس‌های شما، تغییر لنزهای دیجیتال، تنظیم نسبت‌های تصویر و موارد دیگر گسترش می‌دهد و در عین حال بافت‌های غنی و شفافیت را حفظ می‌کند. ویدیوی 5.3K جزئیات واضح و تصاویر سینمایی را ثبت می کند. فیلمبرداری 2.7K با سرعت 240 فریم در ثانیه برای پخش 8 برابر حرکت آهسته.
HyperSmooth 5.0
HyperSmooth ارتقا یافته شامل Horizon Lock برای تثبیت بهبود یافته در نسبت تصویر 4:3 است. AutoBoost حداکثر تثبیت را با حداقل برش تصویر فراهم می کند.
عمق رنگ بیشتر
برای درجه بندی صاف تر فیلم خود، بین رنگ های 8 بیتی یا 10 بیتی انتخاب کنید.
لنز دیجیتال HyperView
این لنز انحصاری GoPro فیلم هایی با نسبت تصویر 8:7 گرفته شده توسط سنسور تصویر جدید را می گیرد و آن را به فیلم با زاویه باز 16:9 تبدیل می کند تا فیلم های POV فوق العاده همه جانبه ایجاد کند.
قابلیت اتصال به وای فای
HERO11 خود را هنگامی که به وای فای منزل خود متصل هستید وصل کنید و به طور خودکار فیلم خود را در فضای ابری آپلود کنید. یک ویدیوی هایلایت شده به تلفن شما ارسال می شود و سپس می توان آن را با موسیقی و جلوه های همگام سازی شده ویرایش کرد.
ضد آب و بادوام
فقط این دوربین می تواند تا عمق 33 اینچ را تحمل کند. پوشش ضد آب لنز، شعله ور شدن لنز را برای عکس ها و فیلم های شفاف از بین می برد.
مد مدیا گوپرو برای HERO9/HERO10 مشکی
GoPro Media Mod برای HERO9/HERO10 Black یک محفظه خارجی است که دوربین را به یک میکروفون جهت دار داخلی با محافظ باد، یک پورت میکروفون 3.5 میلی متری، یک خروجی micro-HDMI و دو کفش نصب سرد برای اتصال لوازم جانبی مجهز می کند. پوشش رسانه ای ضد آب و هوا دوربین را از چهار طرف پوشش می دهد و در عین حال دسترسی به پایه پایین، نمایشگرهای جلو و عقب و تمام کلیدهای کنترل را فراهم می کند.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO11 Black Creator Edition Bundle" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO11 Black Creator Edition Bundle"، کلیک کنید.