برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO 9 Black

جزئیات

بررسی دوربین اکشن GoPro HERO 9 Black

دوربین اکشن GoPro HERO 9 Black با اضافه شدن سنسور 23.6 مگاپیکسلی و طراحی کلیدی و ویژگی های مهندسی جدید، خود دوربین اکشن پرچمدار با همه چیز HERO9 مشکی به روز رسانی قوی و فیلمبرداری با جزئیات 5K30 و ضبط عکس 20 مگاپیکسلی همراه با مجموعه جدیدی از تنظیمات حرفه ای و عملکردهای عملی را ارائه می دهد.

نمایشگر جلویی که در مدل قبلی HERO اطلاعات وضعیت را نشان می داد، اکنون 1.4 اینچ بزرگتر است و نمای زنده را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد عکس ها را برای vlogging و منابع مشابه قاب کنید. Digital HyperSmooth 3.0 با تراز کردان فوق العاده در دروبینی به شما میںدیودهای کیدیوے کے و بدود بدون جمبال HERO9 Black در حالی که یک دوربین اکشن کامل است، از مجموعه ای از ویژگی های عالی خود استفاده می کند تا به شما امکان استفاده از آن به عنوان وب کم و پخش زنده با کیفیت Full HD 1080p را نیز بدهد. راح حل جامع بریا همه دروبینی های دوربین اکشن شما و در دیر در کوگی کے 33 آنک آبریک بدون یاه به کاری است. همچنین امکان استفاده از جیب دوربین اختیاری برای حمل دوربین با آب بسیار عمیق وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده مجموعه ای از ویژگی های Power Tools است، از جمله قابلیتی به نام HindSight که در صورت روشن شدن، به شما امکان می دهد قبل از فشار دادن دکمه ضبط، 30 ثانیه فیلم ضبط کنید و مطمئن شوید که ایکی آن کیلتی محمول غیرمنتدره را در یک کیلتی از دست دارید. نکھیں داد بازی با توپ یا رویداد دیگر

در حالی که همه این ویژگی‌ها اکنون برای ارائه یک سیستم قدرتمند ترکیب شده‌اند، HERO9 Black با بسیاری از ویژگی‌های دیگر که از نسخه‌های قبلی دوربین منتقل شده‌اند، تکمیل می‌شود که برخی از آنها نیز بهبود یافته‌اند. اینها شامل صفحه نمایش لمسی بزرگ 2.3 اینچی با زوم لمسی، ضبط عکس و صدا خام، زمان بندی لب و شب، حرکت آهسته 8 سرعته، نرخ بیت پیشرفته 100 مگابیت در ثانیه، سه میکروفون پیشرفته کاهش نویز و ویژگی های Protune است. با تنظیمات صوتی و تصویری، 14 فرمان صوتی مانند “GoPro, take a picture” و بسیاری دیگر.

HERO9 Black دارای یک پایه داخلی با دو شاخه است که به شما امکان می دهد به راحتی آن را روی بیش از 45 لوازم جانبی که از GoPro برای همه برنامه های آن، از جمله ورزش های شدید یا پخش زنده در فیس بوک، در دسترس هستند، نصب کنید. علاوه بر این، برای گسترش بیشتر عملکرد دوربین، چندین حالت افزودنی اختیاری ارائه شده است، مانند حالت رسانه، که یک میکروفون خارجی و خروجی سیگنال و گزینه‌های نصب اضافی را برای گردش کار چندرسانه‌ای بیشتر اضافه می‌کند. با در نظر گرفتن رسانه های اجتماعی، دوربین همچنین به شما اجازه می دهد تا به حالت پرتره بروید تا تصاویر را با فرمتی ایده آل برای پلتفرم هایی مانند اینستاگرام ثبت کنید. باتری‌های HERO9 Black 30 درصد بیشتر از باتری‌های مدل قبلی دوام می‌آورند و 1720 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارند و به شما امکان می‌دهند با یک بار شارژ مدت زمان بیشتری دوربین را کار کنید.

ویدیوی 5K

فیلمبرداری با وضوح 5K30 و حفظ جزئیات بالا حتی در هنگام زوم. HERO9 Black با یک سنسور 23.6 مگاپیکسلی جدید بسته بندی شده است که وضوح تصویر واقعی، حرکت صاف و تراز افق داخل دوربین را برای کیفیت تصویر مطلوب به ارمغان می آورد.

عکس 20 مگاپیکسلی با SuperPhoto

با رزولوشن 20 مگاپیکسل، عکس هایی واضح و با کیفیت بگیرید. از SuperPhoto برای انتخاب خودکار بهترین تصویر پردازش شده برای گرفتن آسان تصویر عالی استفاده کنید.

سیستم قابل ارتقاء

HERO9 Black با چندین حالت افزودنی سازگار است که دامنه حرکتی دوربین را افزایش می دهد. مدهای اختیاری عبارتند از Max Lens Mod، Light Mod و Media Mod. بین این حدیدها، می‌کودید به فیلم‌های کلکشد در فوک، نور LED، ضبط میکروفون خارجی و منابع دیگر.

داخلی نصب شده است

دیگر نیازی به همل قاب ایراه نیست فقط انگشتان خود را به عقب برگردانید و دوربین خود را تقریباً به تمام لوازم جانبی نصب شده وصل کنید.

صفحه نمایش + صفحه نمایش لمسی عقب

صفحه نمایش لمسی HERO9 Black بزرگتر از مدل قبلی دوربین است، اما همان ویژگی های آشنا از جمله زوم لمسی را ارائه می دهد. صفحه نمایش نیز ارتقا یافته است و اکنون علاوه بر نشانگرهای وضعیت، پیش نمایش زنده را نشان می دهد. اکنون می توانید تصویر خود را مستقیماً روی صفحه نمایش دهید.

باتری های قدرتمند

باتری های 1720 میلی آمپری HERO9 Black در مقایسه با باتری های HERO8 Black 30 درصد عمر باتری بیشتر دارند.

نمایش صفحه نمایش

صفحه نمایش لمسی عقب کنترل دوربین، قاب عکس، پخش فیلم، گرفتن سلفی و موارد دیگر را آسان تر می کند.

پخش زنده با کیفیت 1080p

پخش زنده با کیفیت HD 1080p از طریق برنامه GoPro با تثبیت کننده HyperSmooth در رسانه های اجتماعی اعمال شده است و با خیال راحت ویدیوی پخش شده را در کارت microSD خود ذخیره کنید تا بعداً آن را مرور کنید. (برنامه GoPro با iOS و Android سازگار است؛ کارت‌های microSD جداگانه فروخته می‌شوند.)

وب کم وضعیت

HERO9 Black را برای پخش HD 1080p به رایانه خود وصل کنید. به صورت اختیاری از پایه های GoPro برای ایجاد راه اندازی وب ایده آل خود استفاده کنید.

مقاوم + ضد اسید

HERO9 Black تقریباً برای تمام شرایط آب و هوا طراحی شده است و به مدت 33 دقیقه دقیقاً ضد آب و بدون بدنه ضد آب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO 9 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO 9 Black"، کلیک کنید.