برسی دوربین اکشن نیکون Nikon KeyMission 360 Action

توضیحات

بررسی دوربین اکشن Nikon KeyMission 360


دوربین اکشن نیکون Nikon KeyMission 360 اولین دوربین اکشن نیکون است که از بدنه جمع و جور با مقاومت بالا استفاده می کند. این محصول می تواند برای طرفداران واقعیت مجازی بسیار جذاب و فوق العاده باشد و حالا که نیکون درگیر آن شده است، ممکن است تردید کمتری برای خرید و تجربه آن وجود داشته باشد. این دوربین مجهز به دو لنز و سنسور تصویر است که امکان ضبط ویدیوهای 360 درجه با کیفیت 4K را برای آن فراهم می کند. به لطف دوربین اکشن نیکون، می‌توانیم هر اتفاقی را که در اطرافمان می‌افتد ضبط کنیم و آن‌ها را از منظری که می‌خواهیم تماشا کنیم.

این دوربین می‌تواند با کیفیت Ultra HD 4K با سرعت 24 فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری Full HD 1080p با سرعت 24 فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری 1440×960 با سرعت 30/25 فریم بر ثانیه و عکس‌های 29 مگاپیکسلی ضبط کند. در تمام حالت های عکاسی، هر دو لنز به طور همزمان کار می کنند. هر لنز دارای 7 عنصر لنز در 7 گروه است و فاصله کانونی تقریباً 12 اینچ را ارائه می دهد. مانند بقیه سری های KeyMission 360 از لنزهای شیشه ای نیکون نیکور استفاده می کند که نشان دهنده تعهد نیکون به این سری است.

این یک طراحی ناهموار است و برای مقاومت در برابر عناصر ساخته شده است: بدون محفظه اضافی، ضد آب تا 100 فوت، ضد ضربه از 6.6 فوت، مقاوم در برابر یخ زدگی و گرد و غبار. علاوه بر راحتی بیشتر، عدم وجود محفظه امکان ضبط تصویر و صدای تمیزتر را فراهم می کند، زیرا نیازی به لایه اضافی بین لنز و میکروفون و سوژه نیست.

همچنین دارای کاهش لرزش الکترونیکی داخلی (برای ضبط 1080p) است که اثرات لرزش و لرزش را در ماجراجویی‌های شما در فضای باز کاهش می‌دهد و تصویر نهایی نرم‌تری به شما می‌دهد. برنامه کنترل و پخش رایگان نیکون نیز به همراه دوربین موجود است که با دستگاه های موبایل iOS و اندروید سازگار است.

همراه با لوازم جانبی مختلفی از جمله ژاکت سیلیکونی قفس مانند، محافظ لنز برای جلوگیری از خراشیدگی و محافظ لنز زیر آب که به شما امکان می دهد در زیر آب بهتر تمرکز کنید. علاوه بر این، بسیاری از لوازم جانبی KeyMission برای سواری، ورزش های آبی و فعالیت های روزانه در فضای باز را پشتیبانی می کند.

مقاله با دوربین KeyMission 360 در قلب عکس باشید حتما ببینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن نیکون Nikon KeyMission 360 Action" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن نیکون Nikon KeyMission 360 Action"، کلیک کنید.