برسی دوربین اکشن اینستا Insta360 ONE RS 1

توضیحات

بررسی دوربین اکشن Insta360 ONE RS 1


Insta360 ONE RS 1 Action Camera 360 علاقمندان و فیلمبرداران اکشن از این آپدیت مورد انتظار برای دوربین 1 اینچی ONE RS در قالب یک دوربین Insta360 ONE RS 1 inch 360 Edition به روز رسانی کامل 360 طرفداران دوربین اکشن محبوب ONE RS را خوشحال می کند.

با لنزهای قابل تعویض، این مدل جدید طراحی شده دارای فرم فاکتور عمودی و حالت 360 1 اینچی با سنسورهای دوگانه با لنز در هر دو طرف برای فیلم‌برداری تا 6K30 و عکس‌های 21 مگاپیکسلی HDR است. و نکته جالب در مورد مود 1 اینچی 360 این است که با استفاده از کیت ارتقاء اختیاری با پایه ONE R یا RS اصلی شما قابل تعویض است. این دوربین شامل مود Core RS (همانند حالت اصلی 4K Boost Core)، 1-. لنز اینچی اصلاح شده Dual 360 که با همکاری لایکا طراحی شده است، پایه باتری عمودی و براکت نصب است. لنز تقویت کننده 4K نیز به صورت جداگانه در دسترس است و برای انعطاف بیشتر قابل تعویض است. ONE RS 1-Inch 360 با ارائه تثبیت کننده داخلی به روز شده FlowState، محفظه ضد آب، قفل Horizon 360 درجه، باتری قدرتمند 1445 میلی آمپر ساعتی یکپارچه و یک براکت با قابلیت نصب آسان بر روی مدل های قبلی ساخته شده است.

ماژول Core به عنوان مغز عمل می کند و صفحه نمایش لمسی LCD رنگی آن دارای نمایشگر زنده با کنترل است. همچنین یک برنامه تلفن هوشمند برای ضبط، ذخیره و ویرایش ویدیوهای شما با استفاده از Snap Wizard وجود دارد و Shot Lab افکت هایی مانند starlapse، cinelapse، sky swap، shadow cline و غیره را ارائه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن اینستا Insta360 ONE RS 1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن اینستا Insta360 ONE RS 1"، کلیک کنید.