برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE RS Twin Edition Camera

توضیحات

بررسی دوربین Insta360 ONE RS Twin Edition


دوربین Insta360 ONE RS Twin Edition یکی از پیکربندی های کلیدی سیستم دوربین اکشن ماژولار ONE RS است. نسخه Twin Edition شامل ماژول هسته، 4K Boost Mod، 360 Mod و پایه باتری لازم است که ماژول ها را در کنار هم نگه می دارد. وقتی ONE RS با یک لنز بهبود 4K مونتاژ می‌شود، می‌تواند ویدیوهای اکشن با زاویه دید عریض 4K60 و عکس‌های 48 مگاپیکسلی ضبط کند. با لنز 360، ONE RS می‌تواند ویدیوهای 5.7K 360 با جلوه‌های خلاقانه مانند Invisible Selfie Stick و قاب‌بندی مجدد 360 درجه بگیرد. هر دو لنز دارای تثبیت کننده FlowState و Horizon Lock هستند. یک لنز 1 اینچی 5.3K نیز به صورت جداگانه موجود است و قابل تعویض است.

ONE RS 21 درصد ظرفیت باتری بیشتری نسبت به ONE R دارد و همچنین صدای واضح تری با سه میکروفون و انتقال سریعتر Wi-Fi دارد. ماژول اصلی که مغز است و هر ماژول دیگری که انتخاب می کنید در کنار هم روی پایه باتری نصب می شوند. یک ماژول زاویه باز 1 اینچی که ویدیوهای 5.3K می گیرد نیز به صورت جداگانه موجود است و می توان آن را تعویض کرد. همچنین دارای یک قاب با قابلیت نصب سریع با هود مقاوم در برابر باد و طراحی دفع کننده حرارت است. سیستم ONE RS به گونه ای طراحی شده است که ضد آب بوده و تا 16 دقیقه در زیر آب قابل استفاده است.

ماژول Core دارای صفحه نمایش لمسی با نمایشگر و کنترل زنده است. هنگامی که با 4K Boost Mod استفاده می شود، صفحه زنده را می توان به جلو یا عقب تنظیم کرد. صفحه زنده ماژول Core می تواند در همه جهات بلغزد تا عکس شما را از همه زوایا مشاهده کند و یک نمای کامل 360 درجه داشته باشد. برنامه ONE RS به صورت رایگان برای iOS و اندروید در دسترس است. یکی از ویژگی های اصلی آن مجموعه ای از ویژگی های ویرایش خودکار بصری است، از جمله برای محتوای 360.

ویژگی های اصلی برنامه

ویرایش خودکار

با ضربه زدن بر روی دکمه “FlashCut”، برنامه ONE RS iOS/Android تصاویر شما را با استفاده از تشخیص تصویر هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می کند، آنها را برش می دهد و در یک داستان ترکیب می کند. از آنجا می توانید نتیجه را تغییر دهید یا فوراً آن را صادر کنید.

ردیابی و کنترل صدا

Point to Track به شما امکان می دهد سوژه خود را به صورت کامل 360 درجه بدون لمس دوربین یا ویرایش ردیابی کنید. فقط دوربین خود را به سمت سوژه بگیرید و بگویید “Mark”. ONE RS صدای شما را می گیرد و هدف شما را ردیابی می کند. حتی اگر هدف در پشت مانع ناپدید شود، ONE RS با بازگشت سوژه به کادر، ردیابی را از سر می گیرد. از سوی دیگر، کنترل صوتی نیز به شما امکان می دهد ضبط را شروع یا متوقف کنید و عکس بگیرید.

Deep Track 2.0

سوژه را در مرکز کادر قرار دهید.

فریم 360K

اول شلیک کنید، بعداً هدف بگیرید، پرسپکتیو عکس های خود را تغییر دهید و بعد از این واقعیت زاویه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

چوب سلفی نامرئی

لنز 360 به طور خودکار چوب سلفی را از فیلم جدا می کند تا دید سوم شخص مانند هواپیماهای بدون سرنشین داشته باشد.

قاب اتوماتیک

این برنامه از هوش مصنوعی استفاده می کند تا عکس های شما را برای شما کادربندی کند و چندین ویرایش با زوایای مختلف ایجاد کند.

آزمایشگاه شات

جلوه هایی با قابلیت ویرایش آسان مانند شبیه سازی، هایپرلپس، چرخش و توقف استفاده از هوش مصنوعی داخلی.

تشخیص Pos

ONE RS می تواند ژست شما را در کنار اندام های مختلف تشخیص دهد و از آن برای ویرایش استفاده کند. نمونه ای از این ویژگی Stop-Motion است. وقتی این ویژگی انتخاب می شود، بدن شما ثابت می ماند

همانطور که ویدیو در اطراف شما تغییر می کند.

تورهای ستاره ای

مسیرهای نور ستاره در سراسر آسمان را در یک تایم لپس ثبت کنید.

پخش زنده

از ONE RS برای پخش بی سیم از تلفن یا دسکتاپ خود استفاده کنید.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE RS Twin Edition Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE RS Twin Edition Camera"، کلیک کنید.