برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE R 360 Edition

توضیحات

بررسی دوربین اکشن Insta360 ONE R 360 Edition


Insta360 ONE R 360 Edition یک سیستم دوربین اکشن ماژولار است که دارای ماژول لنز Dual-Lens 360 Mod است که فیلم‌های 360 درجه و عکس‌های 6080 x 3040 را با حداکثر سرعت 5.7K30fps می‌گیرد. در همه موارد، تصاویر به‌طور خودکار در دوربین دوخته می‌شوند، به‌جز زمانی که عکس‌های خام گرفته می‌شوند، که باید با استفاده از نرم‌افزار دوخت اضافی به هم بخیه شوند.

360 Mod و Core و Battery Base یک سیستم کامل هستند و ماژول های 360 و Core در کنار هم قرار گرفته اند. با نصب کامل این تنظیمات در براکت نصب ارائه شده، که به عنوان قاب نیز شناخته می شود، سیستم می تواند تا 16 دقیقه در زیر آب استفاده شود. (سیستم فقط در صورت نصب در قاب ضد آب است.)

واحد اصلی مغز سیستم است و دارای یک صفحه نمایش لمسی برای نمایش زنده است که می توان آن را برگرداند تا برای سلفی ها و فیلم ها استفاده شود. هنگامی که با 360 مود استفاده می‌شود، صفحه Core Live می‌تواند در همه جهات بلغزد تا عکس شما را از تمام زوایا برای نمایش کامل 360 درجه نمایش دهد. در حالی که بسیاری از دوربین‌های 360 دیگر این پیش‌نمایش‌ها را فقط در یک برنامه تلفن همراه مجاز می‌کنند، سیستم ONE R آن را در دوربین و همچنین برنامه همراه iOS/Android ارائه می‌کند.

برنامه تلفن همراه دارای عملکردهای جهانی است که برخی از آنها فقط مختص یک ماژول خاص هستند. برای 360 Mod، ویژگی‌هایی شامل ویرایش خودکار، ردیابی شی، کنترل صدا، و بازفریم‌بندی hyperlapse است.

ماژول Core همچنین کنترل‌ها، نشانگرهای وضعیت، اسلات کارت microSD برای کارت‌های تا 256 گیگابایت و رابط USB Type-C را ارائه می‌کند که از آداپتور میکروفون 3.5 میلی‌متری ONE R پشتیبانی می‌کند. پایه باتری دارای یک باتری داخلی است که در هنگام استفاده از 360 Mod تقریباً 70 دقیقه کار می کند و می تواند از طریق درگاه USB Type-C تقریباً به همان میزان زمان شارژ شود.

سیستم ONE R همچنین از یک چوب سلفی انحصاری Insta360 پشتیبانی می کند که به صورت جداگانه فروخته می شود، بدون اینکه در عکس های 360 شما ظاهر شود. از دیگر ویژگی های سیستم ONE R می توان به پشتیبانی از کنترل از راه دور بلوتوث از اپل واچ یا کنترل هوشمند GPS اختصاصی Insta360 اشاره کرد که هر دو به صورت جداگانه فروخته می شوند.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE R 360 Edition" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 ONE R 360 Edition"، کلیک کنید.