برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 Link UHD 4K AI Webcam

توضیحات

بررسی دوربین اکشن Insta360 ONE R 360 Edition


وب کم Link UHD 4K AI Insta360 از فناوری هوش مصنوعی پشتیبانی می کند، ویدیوهای UHD 4K با کیفیت بالا را با سرعت 30 فریم در ثانیه با حالت های تخصصی ضبط می کند. سنسور 1/2 اینچی، مجهز به ابزارهای فوکوس خودکار و نوردهی خودکار، تضمین می کند که ارائه بزرگنمایی شده یا درس مجازی شما برای مخاطبان شما قابل مشاهده است. ردیابی و کنترل های هوش مصنوعی و همچنین حرکت گیمبال 3 محوره و زوم 4 برابری، این وب کم را شبیه PTZ کرده است. حرکات

دوربین لینک مجهز به میکروفون دوگانه با فناوری حذف نویز است تا گفتار شما را تقویت کند. یک پورت USB Type-C در پشت دوربین در حین ارسال سیگنال ویدیویی به رایانه شما با استفاده از یک کابل USB جداگانه، برق را تامین می کند. وب کم به راحتی با یک براکت داخلی یا رشته 1/4 اینچ تا 20 نصب می شود.

وضعیت HDR

از رزولوشن های 1080p و 720p پشتیبانی کنید، هایلایت ها و سایه های تصویر خود را متعادل کنید و مطمئن شوید که پس زمینه از بین نمی رود.

تمرکز واقعی

فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) و فناوری نوردهی خودکار برای فوکوس سریع‌تر
ردیابی هوش مصنوعی و طراحی گیمبال

زوم خودکار، برش و چرخش لنز هر حرکت شما را دنبال کنید

حالت تخته سفید

برای ارائه دید واضح تری از مخاطبان در طول ارائه، تخته وایت برد را متمرکز و تراز کنید

حالت پرتره

با یک سر گیمبال چرخان، عکس هایی با نسبت تصویر 9:16 بدون برش می گیرد، بنابراین می توانید تصویر بهتری برای مشاهده موبایل داشته باشید.

حالت DeskView

دوربین را با استفاده از براکت تعبیه شده روی کامپیوتر نصب کنید و اجازه دهید با کج کردن آن به سمت پایین به طور خودکار روی میز شما تنظیم شود.

حالت سربار

با یک پایه جداگانه برای عکس های مربعی و افقی، از دید پرنده عکس بگیرید

کنترل ژست

تماس ها، زوم و حالت ها را با استفاده از حرکات دست و ردیابی هوش مصنوعی کنترل کنید

حفاظت از حریم خصوصی داخلی

هنگامی که به مدت 10 ثانیه غیرفعال شود، لنز گیمبال به طور خودکار به سمت پایین می رود

حذف هوشمند نویز

میکروفون‌های دوگانه حذف نویز با کنترل بهره‌گیری خودکار و لغو ریورب برای بهبود صدا، نویز پس‌زمینه را کاهش می‌دهند.

کنترل پیشرفته با نرم افزار Link Controller

با نرم افزار دسکتاپ Link Controller، روشنایی، نوردهی، موقعیت گیمبال و موارد دیگر را به صورت دستی تنظیم کنید

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 Link UHD 4K AI Webcam" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 Link UHD 4K AI Webcam"، کلیک کنید.