برسی باتری لیتیوم یونی قابل شارژ GoPro Enduro Rechargeable Li-Ion Battery for HERO9/10 Black

توضیحات

بررسی باتری لیتیوم یونی قابل شارژ GoPro Enduro برای HERO9/10 Black


با این باتری لیتیوم یونی قابل شارژ Enduro از GoPro، دوربین اکشن HERO9 یا HERO10 Black خود را برای مدت زمان طولانی در دماهای سرد روشن کنید. این باتری 1720 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با استفاده از تنظیمات کارایی بالا، عملکرد را تا 40 درصد نسبت به باتری های استاندارد افزایش می دهد. باتری نیز تا 13 درصد سریعتر از باتری استاندارد HERO9/10 شارژ می شود. همچنین می تواند عملکرد دوربین را در شرایط سرد تا 14 درجه فارنهایت بهبود بخشد. گزینه های شارژ شامل شارژر باتری دوگانه لیتیوم یونی GoPro است که به صورت جداگانه فروخته می شود.

سازگاری
دوربین های اکشن GoPro HERO10 و HERO9
شارژر باتری لیتیوم یونی دوگانه گوپرو

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی باتری لیتیوم یونی قابل شارژ GoPro Enduro Rechargeable Li-Ion Battery for HERO9/10 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی باتری لیتیوم یونی قابل شارژ GoPro Enduro Rechargeable Li-Ion Battery for HERO9/10 Black"، کلیک کنید.