برسی استابلایزر دوربین DJI RS 4 Gimbal Stabilizer

شرح

بررسی تثبیت کننده گیمبال DJI RS 4


تثبیت کننده گیمبال DJI RS 4 از DJI (549 دلار) یک ارتقا ساده به گیمبال محبوب ما، RS 3 است. این مدل بهبودیافته قیمتی مشابه مدل قبلی دارد و ثابت کرده است که برای استفاده روان و شبیه به Steadicam از ویدیوهای دستی موثر است. ارتقاهای جزئی شامل پشتیبانی از ویدیوی عمودی بدون نیاز به لوازم جانبی اضافی و استفاده از بازوهای آلومینیومی با پوشش تفلون بزرگتر است که تجربه کاربر را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اگر با تجهیزات پیشرفته، به خصوص لنزهای حجیم کار می کنید، نسخه Pro RS 4 (869 دلار) می تواند وزن بیشتری را تحمل کند. اما با بار 6.6 کیلوگرمی RS 4 و ویژگی‌های متنوع، برای اکثر فیلمبرداران به اندازه کافی قدرتمند است و جایزه بهترین گیمبال را به انتخاب ویرایشگران ما دریافت می‌کند.

نسل دوم طراحی صفحه آزاد کننده سریع

گیمبال RS 4 با صفحات آشنای دولایه آزادسازی سریع، نصب و متعادل کردن دوربین شما را آسان می کند. صفحه افقی برای انتقال سریعتر به عکسبرداری عمودی طبیعی دوباره طراحی شده است. یک دکمه تنظیم دقیق، محور شیب را برای حرکت دوربین به جلو یا عقب تنظیم می کند. صفحه بالایی دارای راهنمای قرار دادن برای نصب ایمن دوربین است.

سازگاری

برای لیست کامل دوربین های سازگار، لطفاً آخرین اطلاعات سازگاری را در وب سایت DJI ببینید.

قفل محوری اتوماتیک نسل دوم

هنگامی که گیمبال خاموش است، می توانید دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید و با گسترش خودکار گیمبال، قفل سه محوره باز می شود و به شما امکان می دهد فقط در دو ثانیه شروع به کار کنید. دکمه روشن/خاموش را یک بار فشار دهید، محورها به طور خودکار قفل می‌شوند و وارد حالت خواب می‌شوند و حرکت یا ذخیره‌سازی را بسیار کارآمدتر می‌کنند. تکرار دوم این طرح دارای شکاف‌های کوچک‌تر در حین قفل شدن است تا لرزش گیمبال را کاهش دهد.

پورت ارتباطی RSA

پورت ارتباطی RSA به شما امکان می دهد لوازم جانبی سری Ronin را در پیکربندی گیمبال خود ادغام کنید. برای جابه‌جایی بین پیکربندی‌های مختلف عکس‌برداری، لوازم جانبی مخصوص Ronin یا شخص ثالث را با قابلیت‌های کنترل اضافه کنید. DJI RS SDK به سازندگان شخص ثالث و سایر توسعه دهندگان اجازه می دهد تا ویژگی های سفارشی آینده را برای RS 4 ایجاد کنند.

کنترل بی سیم شاتر

با استفاده از بلوتوث دو حالته، RS 4 از کنترل شاتر بی سیم پشتیبانی می کند و در زمان و تلاش در هر کاربری صرفه جویی می کند. پس از جفت شدن اولیه بلوتوث، می توانید با فشار دادن دکمه ضبط روی گیمبال، ویدیو و عکس ها را کنترل کنید. دوربین‌هایی که قبلاً جفت شده‌اند می‌توانند به‌طور خودکار پس از اولین استفاده مجدداً متصل شوند و نیازی به کابل برای کنترل دوربین نداشته باشند.

موتور جدید DJI Focus Pro

RS 4 را با موتور Focus Pro جدید با استفاده از درگاه USB-C تعیین شده جفت کنید. این موتور 30 ​​درصد افزایش سرعت دارد و به شما امکان می دهد لنز خود را از طریق صفحه فوکوس کرده و از طریق جوی استیک زوم کنید.

کنترل های یکپارچه

با کشیدن سوئیچ حالت جدید گیمبال، می توانید به طور متناوب بین حالت های Pan، Pan و Tilt و FPV تغییر دهید. انتخاب حالت FPV همچنین می تواند روی چرخش سه بعدی، چرخش 360، پرتره یا سفارشی تنظیم شود، که به شما امکان می دهد وسایل خود را تنظیم کنید و در سریع ترین زمان ممکن حرکت کنید. از دیگر ویژگی های هوشمند می توان به motion-lapse، trail و پانوراما اشاره کرد.
دکمه ماشه را می توان در حالت FPV سفارشی کرد و باعث می شود وقتی پایین نگه داشته می شود جهت دسته را دنبال کند.

الگوریتم تثبیت RS نسل چهارم

با استفاده از الگوریتم تثبیت کننده نسل بعدی، RS 4 پایداری بیشتری نسبت به RS 3 ارائه می دهد و تیراندازی عمودی، حرکات سریع و عکس های با زاویه پایین را به طور یکپارچه انجام می دهد.

قفل خودکار صفحه نمایش OLED

RS 4 به یک صفحه نمایش لمسی OLED ثابت با قابلیت قفل خودکار جدید مجهز شده است. پس از قفل شدن، نمایشگر حرکات فعلی گیمبال و جوی استیک را با روشنایی کم نشان می دهد تا از تعویض تصادفی و صرفه جویی در باتری جلوگیری کند.

نظارت و کنترل یکپارچه

نوردهی دوربین را مستقیماً در برنامه Ronin از راه دور تنظیم کنید یا برای نظارت و کنترل یکپارچه، گیمبال را با جوی استیک مجازی کار کنید. با فرستنده تصویر Ronin، یک گوشی هوشمند می تواند به عنوان یک کنترل کننده حرکت برای کنترل از راه دور گیمبال RS 4 برای حرکت های انعطاف پذیرتر و پویاتر دوربین استفاده شود.

باتری طولانی و شارژ سریع

بسته باتری RS 4 دارای طراحی کارتریج است که تعویض باتری ها را راحت تر و کوچکتر می کند. حتی می توان آن را به طور جداگانه از گیمبال شارژ کرد. دستگیره باتری جدید تا 12 ساعت دوام می آورد که برای عکاسی مداوم در طول روز کافی است. این دستگاه از شارژ سریع 18 واتی PD با زمان شارژ تنها 2.5 ساعت پشتیبانی می کند. حتی می توان از آن در هنگام شارژ استفاده کرد تا RS 4 تقریباً به طور نامحدود روشن بماند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر دوربین DJI RS 4 Gimbal Stabilizer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر دوربین DJI RS 4 Gimbal Stabilizer"، کلیک کنید.