برسی استابلایزر دوربین DJI RS 3 Gimbal Stabilizer Combo

توضیحات

بررسی تثبیت کننده دوربین ترکیبی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer: قدرت بیشتر، گیمبال کوچکتر


DJI با عرضه مدل های جدید RS 3 و RS 3 Pro برای دوربین های بدون آینه و سینما، گیمبال حرفه ای را ارتقا می دهد. ویژگی های جدید شامل سیستم قفل محور خودکار، الگوریتم تثبیت کننده نسل سوم RS است که عملکرد را تا 20 درصد بهبود می بخشد و کالیبراسیون با یک لمس.

گیمبال DJI RS 3 1.3 کیلوگرم (2.8 پوند) وزن دارد و می تواند بار دوربین تا 3 کیلوگرم (6.6 پوند) را پشتیبانی کند. دستگیره باتری کاملاً جدید تا 12 ساعت عمر باتری را فراهم می کند.
RS 3 با یک سیستم قفل محور جدید طراحی شده است تا فیلمسازان را در چند ثانیه آماده و راه اندازی کند. به سادگی گیمبال را درگیر کنید و تماشا کنید که قفل های محور به طور خودکار باز می شوند تا قفل دستگاه باز شود. ضربه زدن روی دکمه پاور گیمبال را به حالت خواب می فرستد، که اساسا باعث می شود دستگاه روشن شود، حرکت کند و بسیار سریعتر از قبل حرکت کند.

همچنین نیازی به تعادل مکرر با حافظه موقعیت یابی از طریق صفحات آزاد کننده سریع نیست، که امکان نصب سریع با محموله کاملاً متعادل را فراهم می کند. علاوه بر این، اضافه شدن دکمه شاتر بلوتوث از اتصال خودکار بدون نیاز به اتصال کابل برای کنترل دوربین پشتیبانی می کند.

DJI می گوید که بهبود الگوریتم تثبیت منجر به بهبود عملکرد 20 درصدی نسبت به RSC 2 شده است. به این ترتیب، RS 3 هنگام عکاسی در زوایای پایین، دویدن یا حتی گرفتن یک وسیله نقلیه در حال حرکت راحت تر است. برای لنزهای تا فاصله کانونی 100 میلی متر، حالت دیگری به نام SuperSmooth وجود دارد که به تثبیت اضافی کمک می کند.
علاوه بر پایداری بهبود یافته، پیکربندی RS 3 با صفحه نمایش لمسی تمام رنگی OLED جدید 1.8 اینچی که در مقایسه با RSC 2 سطح را 80 درصد افزایش می دهد، آسان تر است.

مسافت یاب DJI RS 3 Pro Ba LiDAR

گیمبال DJI RS 3 Pro برای کاربرانی با نیازهای بالاتر طراحی شده است. بازوهای آن سبک‌تر و قوی‌تر هستند و فضای متعادل‌تری را برای دوربین‌های حرفه‌ای محبوب از جمله Sony FX6، Canon C70 و RED Komodo فراهم می‌کنند. RS 3 Pro 1.5 کیلوگرم (3.3 پوند) وزن دارد و می تواند تا 4.5 کیلوگرم (10 پوند) بار دوربین را پشتیبانی کند.

گیمبال همچنین از قفل محور اتوماتیک RS 3، دکمه شاتر بلوتوث، صفحه نمایش لمسی OLED 1.8 اینچی و سوئیچ حالت گیمبال استفاده می کند. اما ویژگی که واقعاً آن را متمایز می کند و از Ronin 4D وام گرفته است، سازگاری با DJI آن است. فاصله یاب LiDAR قادر است 43200 نقطه برد را در یک منطقه تحت پوشش 14 متری نمایش دهد.

یک موتور فوکوس تک مرحله ای نسل بعدی گشتاور را سه برابر قوی تر می کند و فوکوس خودکار لنز را بدون نیاز به کالیبراسیون مجدد امکان پذیر می کند. علاوه بر این، LiDAR Range Finder دارای یک تراشه توسعه یافته توسط DJI مشابه آنچه در Ronin 4D استفاده شده است و یک دوربین 30 میلی متری داخلی دارد که قدرت محاسباتی ActiveTrack را بیش از 60 برابر افزایش می دهد و ActiveTrack Pro را ایجاد می کند.

با دو پورت RSA/NATO و یک درگاه باتری، RS 3 Pro می‌تواند به انواع لوازم جانبی مانند دسته کیف جدید، Dual Twist Grip و Tethered Controller متصل شود و گزینه‌های مختلف عکسبرداری را باز کند.

صفحات انتشار سریع

صفحه جدید آزادسازی سریع با بازشدن طولانی‌تر پایین، پایه دوربین پایدارتری را فراهم می‌کند و برای تنظیم ایمن برای نصب پایه لنز، راحت است.

قفل اکسل اتوماتیک

هنگامی که گیمبال خاموش است، می توانید دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید و با گسترش خودکار گیمبال، قفل سه محوره باز می شود و به شما امکان می دهد فقط در دو ثانیه شروع به کار کنید. دکمه روشن/خاموش را یک بار فشار دهید، محورها به طور خودکار قفل می شوند و وارد حالت خواب می شوند و حرکت یا ذخیره سازی را کارآمدتر می کند.

کنترل بی سیم شاتر

RS 3 Pro که به فناوری بلوتوث Dual-Mode مجهز شده است، می تواند به کنترل شاتر بی سیم کارآمد و قابل اعتماد دست یابد. دوربین‌هایی که قبلاً جفت شده‌اند می‌توانند به‌طور خودکار دوباره متصل شوند و هر بار که از آن‌ها استفاده می‌کنید در زمان شما صرفه‌جویی می‌کنند.

کنترل های یکپارچه

با یک دکمه تنظیم دقیق جدید در محور شیب، دوربین را می توان با تنظیمات دقیق میلی متری به جلو یا عقب چرخاند تا هنگام تعویض لنز راحت تر به تعادل دقیق دست یابد.

با قطعات روکش تفلون برای اصطکاک کمتر، RS 3 Pro می‌تواند تعادل بیشتری داشته باشد حتی هنگام نصب دوربین‌های سنگین.

با کشیدن سوئیچ حالت جدید گیمبال، می توانید به طور متناوب بین حالت های Pan، Pan و Tilt و FPV تغییر دهید. انتخاب حالت FPV همچنین می تواند روی سه بعدی، پرتره یا رول سفارشی تنظیم شود، که به شما امکان می دهد وسایل خود را تنظیم کنید و با بیشترین سرعت ممکن حرکت کنید.

چرخاندن پنل جلویی به شما امکان می دهد زوم یا فوکوس را کنترل کنید. همچنین می توان آن را برای کنترل شاتر، دیافراگم، ISO یا حرکات گیمبال دوربین سفارشی کرد و برای کار با یک دست بسیار راحت است.

الگوریتم تثبیت RS نسل سوم

با استفاده از الگوریتم تثبیت نسل بعدی، RS 3 Pro 20 درصد تثبیت بیشتری نسبت به RS 2 ارائه می‌کند و بدون زحمت عکس‌های با زاویه پایین، دویدن سناریوها یا جابجایی بین موقعیت‌های بالا و پایین را انجام می‌دهد.

نتایج SuperSmooth را دریافت کنید

هنگامی که حالت SuperSmooth فعال است، RS 3 Pro گشتاور موتور را افزایش می‌دهد تا حتی در سناریوهای با حرکت سریع یا با لنزهای کانونی معادل 100 میلی‌متر، فیلم‌های پایدار را تثبیت و ضبط کند.

ActiveTrack Pro

ردیابی در سری Ronin هرگز دقیق تر یا پاسخگو نبوده است. نسل بعدی ActiveTrack Pro می‌تواند تصاویر را مستقیماً از دوربین داخلی LiDAR Range Finder بدون نیاز به فرستنده تصویر Ronin بخواند. هنگام استفاده از ActiveTrack Pro، می‌توانید سوژه خود را مستقیماً روی صفحه لمسی OLED RS 3 Pro نظارت یا قاب کنید.

صفحه نمایش لمسی بزرگ 1.8 اینچی OLED

صفحه نمایش لمسی OLED تمام رنگی داخلی 1.8 اینچی نمایشگری 28 درصدی بزرگتر در مقایسه با RS 2 ارائه می دهد که آن را برای تنظیم پارامترها، بررسی وضعیت عکسبرداری و کادربندی سوژه های ردیابی شده شما بسیار راحت می کند. با رابط کاربری بازطراحی شده، هر تنظیمی بسیار آسان تر است. صفحه نمایش OLED بصری و دقیق نیز روشنایی بالاتری نسبت به صفحه نمایش LCD RS 2 برای مشاهده بهتر در فضای باز با مصرف انرژی کمتر ارائه می دهد.

ساخت فیبر کربن

بازوهای RS 3 Pro درست مانند Ronin 2 از ورقه های چند لایه از فیبر کربن برش نخورده ساخته شده است. این باعث می شود سبک تر و قوی تر از مواد کربنی متصل به RS 2 باشد و برای مقابله با مشکلات بیشتر، سفتی و وزن کمتری را اضافه کند. محیط تیراندازی

سازگاری LiDAR

برای تسهیل فوکوس در عکاسی دستی، فناوری فوکوس Ronin 4D LiDAR در RS 3 Pro اعمال شده است. مسافت یاب اختیاری جدید LiDAR (RS) می تواند 43200 نقطه برد را در یک منطقه 14 متری نمایش دهد.

کنترل از راه دور

برای کنترل دقیق گیمبال و فوکوس می توان از یک مانیتور از راه دور با روشنایی بالا با دستگیره های Ronin، چرخ های اصلی DJI یا DJI Force Pro استفاده کرد. همچنین مجهز به سنسور ژیروسکوپ داخلی است که می‌تواند مانیتور از راه دور را به یک کنترل‌کننده حرکت مستقل برای RS 3 Pro بدون لوازم جانبی تبدیل کند تا حرکات پیچیده‌تر دوربین را از وسیله نقلیه در حال حرکت یا با دست انجام دهد.

کنترل دوربین بی سیم

هنگامی که RS 3 Pro روی یک حامل مانند بازو، دوربین کابلی یا جاروبرقی خودرو نصب می شود، حالت کنترل آینه کنترل بی سیم یکپارچه را از هر نقطه از کیت باز می کند. این حالت امکان کنترل مستقیم عملیات از منوی اصلی دوربین های بدون آینه سونی را از طریق مانیتور از راه دور بدون نیاز به جداسازی دوربین فراهم می کند.

باتری طولانی و شارژ سریع

دستگیره باتری جدید RS 3 Pro دارای طراحی کاست است که تعویض باتری ها را آسان تر و کوچکتر از RSC 2 ذخیره می کند. حتی می توان آن را جداگانه از گیمبال شارژ کرد. دستگیره باتری جدید تا 12 ساعت دوام می آورد که برای عکاسی مداوم در طول روز کافی است. از شارژ سریع 18 واتی PD با زمان شارژ تنها 2.5 ساعت پشتیبانی می کند. حتی می توان از آن در هنگام شارژ استفاده کرد تا RS 3 تقریباً به طور نامحدود روشن بماند.

پورت ها و لوازم جانبی گسترده

با دو پورت RSA/NATO و یک درگاه باتری، RS 3 Pro را می توان به انواع لوازم جانبی مانند Dual Twist Grip، Tethered Controller و دسته کیف جدید DJI متصل کرد تا به طور انعطاف پذیر نیازهای مختلف عکسبرداری را برآورده کند.

DJI RS SDK

DJI RS SDK یک پروتکل توسعه دهنده است که توسط DJI برای توسعه دهندگان و سازندگان سخت افزار شخص ثالث ارائه شده است تا DJI RS 3 Pro را به ویژگی های بیشتری برای طیف گسترده ای از سناریوها مجهز کنند.

قیمت گیمبال DJI RS 3

مشخصات گیمبال DJI RS 3

خرید گیمبال DJI RS 3

بررسی گیمبال DJI RS 3

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر دوربین DJI RS 3 Gimbal Stabilizer Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر دوربین DJI RS 3 Gimbal Stabilizer Combo"، کلیک کنید.