برسی استابلایزر دوربین DJI RS 2 Stabilizer Pro Combo

توضیحات

بررسی ترکیبی DJI RS 2 Stabilizer Pro


DJI RS 2 Pro Combo شامل چندین لوازم جانبی اضافی با گیمبال RS 2 است تا گردش کار کامل تری را ارائه دهد. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی DJI Ronin RavenEye Transmission Image System است که امکان انتقال ویدیوی 330 اینچی با کیفیت 1080p از گیمبال را با تاخیر 50 میلی ثانیه برای همکاری در مجموعه فراهم می کند. سایر لوازم جانبی شامل موتور فوکوس، نگهدارنده تلفن، دو چرخ دنده فوکوس و سه کابل HDMI است.

گیمبال RS 2 برای دنبال کردن گیمبال Ronin-S با باری تا 10 پوند طراحی شده است. به لطف بازوهای شناور مونوکوک فیبر کربن و فرمان کوتاهتر با باتری کوچکتر، حدود 25 درصد سبکتر و جمع و جورتر است. ، اگرچه هنوز با زمان اجرا 12 ساعت. موتورها حدود 20 درصد قدرتمندتر هستند و از دوربین هایی مانند Blackmagic Pocket 6K، Canon 1D X Mark III، Sony a7S III و ALEXA Mini LF پشتیبانی می کنند.

RS 2 همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی تمام رنگی ال سی دی 1.4 اینچی است که به شما امکان می دهد به تنظیمات گیمبال دسترسی داشته باشید و همچنین ویژگی هایی مانند تایم لپس و هایپرلپس که قبلاً فقط از طریق برنامه همراه ارائه شده در دسترس بودند.

RS 2 از الگوریتم تثبیت کننده DJI Titan استفاده می کند تا تثبیت بهبود یافته را با افزایش صافی ارائه دهد. در کاربردهایی با لنزهای زوم تا 100 میلی‌متر، یک عملکرد داخلی به نام SuperSmooth با جبران ریزحرکات و افزایش گشتاور برای دستیابی به حرکت صاف (الزام به پشتیبانی لنز اختیاری) الگوریتم را تکمیل می‌کند.

همچنین دو پورت RSA با پریزهای برق برای لوازم جانبی ویژه وجود دارد و هر پورت دارای پایه ناتو برای اتصال سریع این لوازم جانبی اضافی است. یک پورت RSA در سمت چپ و یکی در سمت راست گیمبال ارائه شده است. لوازم جانبی پشتیبانی شده شامل یک چرخ فوکوس، یک دستگیره دوگانه با یک دستگیره چرخان، و یک پایه جهانی برای اتصال موثر گیمبال به ماشین، گیمبال یا لغزنده است.

برنامه همراه Ronin برای iOS/Android علاوه بر ویژگی‌های استاندارد تایم لپس و پانوراما، بسیاری از ویژگی‌های نوآورانه را ارائه می‌دهد. تونل زمان حرکت چرخشی را با هیپرلپس ترکیب می کند تا فضا و زمان را بچرخاند. آهنگ به شما امکان می دهد یک مسیر تکراری دوربین برای یک عکس رقص ثابت ایجاد کنید. Force Mobile باعث می شود گیمبال حرکات گوشی هوشمند شما را دنبال کند. هنگام استفاده از سیستم انتقال RavenEye شامل Force Mobile نیز می‌توان با پاسخ‌دهی بهبود یافته دست یافت. هنگام استفاده از RavenEye، هنگام استفاده از ویژگی ActiveTrack RavenEye، می توانید نمای زنده از اشیاء خود را روی صفحه لمسی نمایش دهید.

RS 2 از سیستم نصب دوربین دو لایه Manfrotto به همراه Arca-Swiss با دو صفحه با قابلیت آزادسازی سریع استفاده می کند. برای محتوای رسانه های اجتماعی، گیمبال را می توان طوری تنظیم کرد که با لمس یک دکمه دوربین شما را در حالت عمودی قرار دهد. برای متعادل کردن موثر دوربین، RS 2 روی هر محور یک قفل دارد، بنابراین می‌توانید هر بار یک محور را باز کرده و متعادل کنید. علاوه بر این، دکمه Fine Balance به شما اجازه می دهد تا تعادل دوربین خود را بیشتر بهینه کنید.

گیمبال تا 12 ساعت با یک باتری که به دسته همراه متصل می شود کار می کند. کارتریج را می توان به راحتی با دیگری که به صورت جداگانه فروخته می شود جایگزین کرد. شارژ کارتریج از طریق پورت USB Type-C روی دسته انجام می شود و در صورت نیاز به شارژ مجدد باتری، گیره را می توان به طور کامل از گیمبال جدا کرد. دسته BG30 با پروتکل های شارژ PD و QC 2.0 سازگار است. DJI قویاً استفاده از شارژر 24 واتی را توصیه می کند که شامل آن نمی شود. این باتری از شارژ سریع 24 واتی پشتیبانی می کند و می تواند در حدود 1.5 ساعت به طور کامل شارژ شود.

RS 2 دارای یک کیف حمل ضد پاشش است که با محفظه های اختصاصی برای قطعات مختلف گیمبال و لوازم جانبی کلیدی طراحی شده است. همچنین شامل یک مینی سه پایه است که به یک نخ 1/4 اینچ – 20 در پایین دسته متصل می شود تا به عنوان پایه یا دسته اکستنشن برای مانور گیمبال با دو دست در سناریوهای خاص عمل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر دوربین DJI RS 2 Stabilizer Pro Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر دوربین DJI RS 2 Stabilizer Pro Combo"، کلیک کنید.